19

352 43 39
                                    

ჯიმინი უკმაყოფილოდ კრავს წარბებს, ძლიერად ოხრავს.  თვალები სტკივა ხანგრძლივი კითხვისგან და ძილს ითხოვს.  ბიჭი დაღლილ მზერას ფანჯრისკენ აქცევს, სადაც უკვე დიდი ხანია ბნელოდა, იმდენი რამ დაგროვდა, რომ დღეები თვალის დახამხამებლად ღამეს ენაცვლება. 

ომეგა იკვნეტს ტუჩებს, წიხლისგან კვნესის, სახეზე მყისვე ღიმილი ეფინება და ხელი ამობურცულ მუცელს ფარავს, მოფერების საპასუხოდ სუსტ დარტყმას იღებს. 

- ვიცი,ვიცი პატარავ,ახლა დავიძინებთ,-იცინის ომეგა, სკამიდან დგება და კაბინეტიდან გადის. 

ჯიმინი აღებს თავისი საძინებლის კარებს და ამჩნევს მამაკაცს, რომელსაც ეძინა ტანსაცმელში, ძალიან დაღლილი იყო დღის განმავლობაში და მაშინვე დაიძინა რბილი ბუმბულის საწოლთან შეხების შემდეგ.  ბიჭი ნაზად ეფერება თმას და ჩურჩულებს, რომ ადგეს და გაიხადოს. 

ის უკმაყოფილოდ კვნესის, ტუჩებს ბერავს, მაგრამ ემორჩილება.  ძილიანად გაიხადა გარე ტანსაცმელი, პერანგში და პიჟამას შარვალში დარჩა, რომელიც კეთილგანწყობილმა ომეგამ მიაწოდა.  ჯიმინი იცინის და საწოლზე წვება, მაშინვე ეხუტებიან. 

დიდი მტევნები ფარავს მუცელს, თითქოს იცავს.  ისინი უკვე 6 თვეა ჩრდილოეთ იმპერიაში არიან, ჯონგუკი გახდა კანონიერი მმართველი და ჯიმინი როგორც მისი მეწყვილე გახდა ცივი მიწების მეორე მმართველი. მათ დატვირთულობის გამო გადადეს ქორწილი, ეტყობა ჯონგუკის მშობლების დროიდან მოყოლებული სერიოზულად არავის დაუჭერია ხელში საბუთები და დიდ გროვად დატოვეს. 

ჯონგუკმა უბრალოდ ვერ დატოვა დიდი რაოდენობით დოკუმენტები და კონტრაქტები, დაიწყო მუშაობა.  თავიდან მას ჯიმინი და მისი მრჩევლები ეხმარებოდნენ, რადგან მეკობრეს საერთოდ არაფერი გაეგებოდა პოლიტიკაში.  ომეგამ გადაწყვიტა აეღო საბუთების ნახევარი იმპერატორის საქმის გასაადვილებლად და სწორედ ასე ჩაიძირა ეს ორი, ჩრდილოეთ იმპერიის პოლიტიკურ საქმეებში და მთლიანად დაივიწყა საკუთარი თავი.  ჯიმინი კისერზე ნაზი კოცნის შეგრძნებით შორდება ფიქრებს. 

The treasure of the pirate☑Where stories live. Discover now