Capitolul 1- Întâlnirea

295 7 0
                                    

Capitolul 1

Bună, numele meu este Alexandra Maria, am 17 ani și locuiesc în minunatul oraș New York. Locuiesc cu mama și tata, bine, mai mult cu mama pentru că tata e cu afacerile, are o firma de construcții și mai mereu e plecat din oraș. Hmmm să vă spun despre mine, păi sunt în clasa a XI-a la cel mai bun liceu din New York, sunt cea mai bună elevă a liceului și nu o zic doar eu, o zice și directorul, am un iubit, Andrei, pe care bineînțeles că nu îl iubesc dar e cel mai popular băiat iar eu fiind cea mai populară fată ei bine, ne-am „cuplat".
- De dimineață -
-Leneșo, trezirea ! E deja 07:15 și tu ești încă în pat, sus, sus, sus, ai școală, ai uitat?!
-Nu mamă, nu am uitat, cum să uit când îmi amintești în fiecare dimineață !
-Păi asta e un prilej de răzbunare pentru atâtea scutece schimbate, acum gata, îmbracă-te și treci la micul dejun.
-Imediat mamă !
- După 20 de minute -
-Gata, hmm ce mi-ai pregătit la micul dejun ?
-Ceva special, sandwich cu unt de arahide și jeleu, acum poți pleca la școală.
-Bine mami, merci, te iubesc !
-Și eu te iubesc, să fii cuminte !
Mama e cea mai grijulie persoană cred ca ar înnebuni dacă mi s-ar rupe măcar o unghie. Nu e nimeni pe strada, trebuie să merg singura la școală dar e ok, școala nu e departe și îmi face plăcere să merg singura, așa mă pot gândi la multele lucruri din capul meu. Nu merg mult timp și deodată oprește în fața mea un tip cu ochii verzi, păr șaten, înalt (cam 1,80), cu masa musculară vizibilă, și călare pe un motor cum numai în filme mi-a fost dat să văd, deși tatăl meu făcea bani cu găleata niciodată nu am fost tentată să îi cer o motocicletă, nu pentru că mă îngrozeau ci pentru că mama i-ar fi dat foc de teama că o să ma lovesc cu ea, tipul asta oprește pe trotuar și îmi taie calea, ok Alexandra du-te și aplică niște tupeu și cere-i câteva explicații
-Bună, nu știu ce școală de șoferi ai făcut tu, dar sunt foarte sigura că nu se merge cu autovehiculele decât pe partea carosabilă iar dumneavoastră sunteți pe trotuar !
-Vai dar ce înțepată e prințesa, eu conduc pe unde vreau și apropo numele meu este Vladimir nu „dumneavoastră" că am 18 ani
-Nu-mi amintesc să vă fi cerut vreo informație personală, dar ok, eu sunt Alexandra
-Încântat, și îmi săruta mana, eu mi-o trag repede acesta dându-se jos de pe motor și venind ciudat de aproape de mine.
-După ce că ai venit pe trotuar acum îmi iei și aerul.. pfff
-Da, am acest efect asupra fetelor, nu ești prima care rămâne fără aer în preajma mea
-Da, sunt sigură, adică ești visul oricărei fete, aproape că mă calci, mă faci „prințesă", și ești și foarte arogant, iupi, am dat peste „făt-frumos", sau nu ! i-am zis eu cu aroganță, el a zâmbit cu colțul gurii și m-a prins de talie trăgându-ma foarte aproape de el
-Ascultă prințesă, tu ai ceva, ceva ce eu caut demult și nu o să-mi scapi așa ușor, deci fii fată bună și lasă-ma să-ți arăt că nu sunt chiar așa rău. Poftim???? Cine se crede, o să-i arăt eu lui ! Și puf, îi dă o palmă zdravănă care o să-i lase o vânătaie.
-Scuze mon cherie dar eu nu sunt una din curvele cu care ești obișnuit să umbli, acum dacă nu te superi am ore și nu aș vrea să întârzii din cauza ta. Merci de înțelegere, eu am plecat !
-S-o crezi tu că scapi așa ușor, spuse asta și o prinse din nou de talie de data asta o trase cu spatele la el, începuse s-o sărute ușor pe gât, aceasta încercând să rămână tare și nepăsătoare.
-Dă-mi drumul în secunda asta, Vladimir !
-Că de nu, ce ?
-Că de nu o să te las fără moștenitori !
-Oooo, mi-e atât de teama, spuse asta și o întoarce cu fața spre el apoi o sărută de mama focului
Ea nu a răspuns sărutului împingându-l constant, dar era în zadar el e mult prea puternic și ea mult prea firavă.
-Vai dar greu te lași prințesă, dar nu apucă să-și termine bine fraza că Alexandra i-a dat o palmă pe care o va ține minte
-Te rog să mă lași să plec acum sau următoarea lovitură va fi ceva mai dureroasă
-Ok, poți pleca, dar nu pentru că m-ai speriat ci pentru că e deja 07:55 și nu vreau să-ți fac probleme dar să știi că o să ne mai întâlnim !
-Eu sper ca nu, zise Alexandra mai mult pentru ea, apoi el se urcă pe motor și când porni o pupase pe jumătate de gură din mers .
Doamne ce nesimțit !
În sfârșit am ajuns la școală, chiar cu un minut înainte să se sune și m-am așezat în banca mea, eram toată răvășită iar Bonnie și Kevin vin spre mine, ok Alexandra, trebuie sa te prefaci că totul e bine, nu vrei să îi alarmezi și pe ei. Bonnie și Kevin sunt cei mai buni prieteni ai mei de la grădiniță și sunt a doua mea familie.
-Ai 2 minute să ne zici ce naiba ai pățit ?! A dat vreun tren în tine, zise Kevin râzând
-Nu, dar era să dea un nesimțit cu un motor !
-Poftim?! Zise Bonnie. Povestește tot,acum !
Le-am povestit tot ce mi-a făcut acel nerușinat și ei au zis că tocmai mi-au luat un chin pe cap, au spus-o sub formă de glumă dar mie nu-mi prea venea să râd.
Ora de istorie s-a terminat repede și am ieșit pe hol, acolo toți vorbeau despre un nou coleg care e în clasa a XII-A și care e superb.
-Auzi Bonnie, de cine vorbesc astea ?
-A venit la XII-A o bunăciune de băiat, cu niște ochi verzi, un par șaten, zici că e foto model, nici nu apucă să zică ultimul cuvânt ca noul coleg își face apariția pe hol. Ochii Alexandrei s-au dilatat la maxim când a văzut că noul coleg e VLADIMIR !
-Bonnie, Bonnie, Bonnie ! Asta e băiatul de care ți-am povestit că era să mă calce azi dimineață, el e !
-O, o, o și pe el nu l-ai lăsat tu să te sărute ?! Ești atât de proastă, dacă eram în locul tău era deja violat
-Ce tot vorbești, eu sunt cu Andrei !
-Andrei nu e nici pe jumătate la fel de frumos ca tipul asta și nici nu îl iubești
-Nu, dar el mă iubește enorm, mă respectă și nu o să-l las pentru un tip de pe stradă, clar ?!
-Da, da cum zici tu, dar totuși dacă tu nu îl vrei, nu mi-l prezinți mie ?
-Ești fată mare, prezintă-te singura, eu merg până la baie ca aici o să mă sufoc
-Ok, du-te, vrei să vin cu tine ?
-Nu, e ok, merg singură
Pffff ce nebună e Bonnie dar o iubesc, cum sa zică că tâmpitul de Vladimir e frumos, adică e dar nu mai frumos ca Andrei ! Intru în baie și las privirea jos să ma spăl puțin pe față și când ridic privirea, ce să vezi ?! Vladimir era în spatele meu !
-Tu ești nebun ?! Ce cauți în toaleta fetelor ? Vrei să fii exmatriculat din prima ta zi ?
-Stai calmă prințesă nu știe nimeni ca sunt aici, bine, doar tu, dar nu o să mă pârăști, nu ?
-Ce te face să crezi că nu ?
-Păi ar fi cam urât să-ți bagi viitorul iubit la detenție
-Viitor ce ?! Ma faci să râd, eu am un iubit pe care îl iubesc mult și acela nu ești tu ! Și noi 2 nu o să fim niciodată împreuna, să-și fie clar !
-Vai prințesă asta rămâne de văzut, oricum ți-am zis eu că o să ne mai vedem și așa a fost, și ți-am mai zis și că nu o să te las să-mi scapi așa ușor pentru că ai ceva ce eu caut demult !
-Da, păi mă simt flatată dar mai caută! Spun asta apoi ies din baie și merg direct în clasă, orele au trecut repede și apoi am mers acasă, însă tot drumul spre casă m-am gândit la Vladimir și la ce a zis, cred că încep să înnebunesc.

Bună, aceasta e prima mea carte și vreau să știu ce părere aveți, vă aștept părerile într-un mesaj privat sau într-un comentariu, mulțumesc că ați citit și următorul capitol îl voi posta peste 2-3 zile, o să postez 2-3 capitole pe săptămână. Kisses for all !

Eu nu ma îndrăgostesc !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum