Capitolul 10- Trebuie sa aflu mai multe !

44 5 0
                                    

De dimineata m-am trezit greu deoarece am stat pana tarziu si m-am tot gandit la acea bratara si la mesajul ei, oare era o avertizare ?
Trecuse de ora 8 asa ca m-am grabit deoarece nu voiam sa intarzi si la a doua ora.
Mi-am facut rapid toaleta, am luat niste haine mai mult la nimereala, mi-am luat banii din geanta si am plecat.
Am luat masina mamei deoarece nu mai puteam astepta dupa un taxi. Am ajuns la scoala la 08:40 si am vrut sa merg spre sala de clasa insa l-am vazut pe Vladimir vorbind la telefom si m-am apropiat sa ascult conversatia :
-Da, da, da. Ma banuieste ?! Pfff, cat de naiva e, isi inchipuie ca imi pasa de fii-sa. Dar am nevoie de fii-sa ca sa ajung la ea. Da, da am primit.
Apoi scoate din buzunar un pliculet destul de mare cu ceva alb insa imi scap un caiet din greseala, el s-a intors dar am avut timp sa fug iar el nu m-a vazut dar caietul nu am mai apucat sa-l iau.
Am fugit repede in sala de clasa insa inca nu se sunase de iesire asa ca am intrat peste profa de chimie care a ramas socata la vederea mea. Eram foarte speriata si aveam o fata de gaina autista constipata.
-Domnisoara Simth, imi puteti spune ce inseamna asta ?
-Pai, as putea, dar de asemenea as putea sa nu
-Domnisoara Smith in biroul directorului, acum !
-Daca trebuie.....
Apoi m-a luat de cot si aproape ca m-a tarat pana in biroul directorului
-Stai aici pana discut cu doamnul director !
-Ok, dar sa nu stati mult pentru ca am nevoie la baie, fac pipi
Ea in birou, se aud niste tipete apoi profa iese
-Poti intra, domnisoara Smith !
Intru in birou iar domnul director imi face semn sa iau loc.
-Domnisoara Smith, sper ca ai o explicate plauzibila altfel consecintele vor fi foarte neplacute !
-Ok, o sa va zic dar trebuie sa promiteti ca nu mai spuneti la nimeni
-Sunt numai ochi si urechi, Alexandra !
-Bun, deci, il stiti pe elevul acela nou, Vladimir ?
-Bineinteles, e un elev "problema" ca sa spun asa, il am mereu in vizor, ce e cu el ? Ti-a facut ceva rau ?
-Nu, nu, nu doar caaa m-am indragostit de el si azi m-am trezit mai tarziu si am intarziat iar cand am ajuns  l-am vazut, m-am emotionat si am fugit ca sa nu dau ochii cu el.
-Oh, domnisoara, o sa va iert de data asta pentru ca sunteti cea mai buna eleva a acestui liceu. Si am fost si eu candva tanar si stiu cum e sa fii emotionat, acum hai, fugi la ora.
-Va multumesc, sunteti cel mai tare. Si va rog din suflet sa nu ziceti la nimeni ca stiti dumnevoastra... il plac pe Vladimir.
-Stai linistita, nu o sa zic la nimeni, promit!
Il pup pe obraz si ies chicotind din birou lui, am uitat sa mentionez ca avem un director al naibii de sexi care are doar vreo 25-26 de ani.
Cand vreau sa intru in clasa cineva ma opreste, imi pune mana la gura si ma trage in spate pana in debara.
Simt ceva metalic si rece in coaste
-Ttttte rog sa-mi dai drumul, iti dau tot ce am doar nu-mi face nimic.
-Oh, printeso, daca cooperezi nu o sa patesti nimic, promit. Deci, am gasit un caiet cu numele "Smith Alexandra-Maria"  asa ca m-am gandit sa ti-l inapoiez dar intrebarea mea e, ce ai auzit si ce ai vazut ?
-Nnnimic, jur, eram doar in treacat, ma grabeam pentru ca intarziasem si de asta mi-a scapat , fara sa vreau, jur
-Pentru binele tau, sper ca nu ma minti, nu ai vrea sa ma superi, nu ?
-Ba da, as vrea, dar cand zic ca nu am auzit nimic inseamna ca nu am auzit !
-Oh, deci ai gheare, sper ca minti !
-Nu mint, acum pleaca de pe mine. Spun asta si il imping de pe mine insa el ma trage si ma saruta, m-a luat prin surprindere insa imediat l-am impins si i-am dat o palma
-Niciodata in viata ta sa nu ma mai saruti pentru ca nu raspund de faptele mele !
-Asta mai vedem noi
Eu am iesit val varjet din debara si am observat ca se sunase deja de iesire pentru a doua ora si toata lumea era pe hol si cand ne-au vazut pe amandoi iesind, avand in vedere ca eu am si lipsit, aveam si buzele umflat de la acel sarut, toti au inceput sa aplaude si sa fluiere -Bine ba Vladimire baaaa-
Eu m-am inrosit foarte tare si am plecat din scoala foarte repede, insa m-am ciocnit la poarta de Calin.
Bun, aceasa e si capitolul 10, va astept parerile intr-un mesaj si/sau intr-un comentariu. Ce credeti ca se va intampla cu Alexandra si Calin ? Bye, kisses for all !

Eu nu ma îndrăgostesc !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum