Capitolul 8
De dimineata m-am trezit mahmura si cu o durere de cap ingrozitoare dar trebuia sa-mi revin pentru ca aveam scoala. Am mers la baie si mi-am facut toaleta apoi mi-am luat niste blugi cu talie inalta, un tricou alb si o jacheta neagra deasupra, mi-am indreptat parul si am pornit spre scoala.
Pe drum am vazut aproape de scoala doi tipi care se certau :
-Sper ca ai o explicatie buna pentru ca pentru ceea ce i-ai facut ieri Alexandrei as putea sa te omor chiar acum !
-Scuze, scuze sefu', dar stiti ca eu o iubesc pe Bonnie foarte mult si cand am vazut-o plangand din cauza Alexandrei am luat foc
-Asculta-ma bine, de Alexandra am mare nevoie, mult mai multa nevoie decat am de tine de aceea iti zic pentru prima si ultima oara O SINGURA DATA DACA INDRAZNESTI MACAR SA RIDICI VOCEA CAT DE PUTIN LA EA ITI GARANTEZ CA NU O SA MAI AI O A 3-A SANSA ! Am fost clar ?!
-Da, da sefu' foarte clar, imi cer mii de scuze
-Gata, hai pleaca pana nu ma razgandesc si te impusc
Doamne, nu pot sa cred, cei doi care se certau erau Kevin si Vladimir, iar Kevin era plin de sange si vanat tot, de ce i-a zis Kevin „ sefu '' si de ce i-a zis Vladimir ca are nevoie de mine ? Asta trebuie lamurit, asa ca plec spre Vladimir dar el plecase deja, pfff dracie !
Imi continui drumul pana ajung la scoala apoi merg direct la dulapul meu unde ma astepta Stefan
-Neata, iubito !
-Neata, Stefan !
-Hei, ce ai ? Pari distrasa..
-Nu, nu am nimic
-Eu voiam doar sa te pup de „buna dimineata'' si sa plec pentru ca am istorie prima ora si 10 minute care mi-au mai ramas vreau sa repet, nu te superi, nu ?
-Nu, hai si ma pupa
Stefan vine si ma saruta usor pe buze apoi se indeparteaza. Dupa ce observ ca Stefan a intrat in clasa imi iau telefonl si ii scriu un mesaj lui Vladimir: „Trebuie sa vorbim urgent, te astept la dulapul meu in 2 minute sa vii imediat!" Imediat imi raspunde: „ Printeso, ne vedem la baie la baieti ca eu sunt acolo, in fond tu vrei sa vorbim nu eu :*"
Ugh, cat de enervant e, dar o sa merg. Intru in toaleta fara sa ma vada nimeni dar Vladimir nu era nicaieri, deodata o mana ma trage in una dintre cabine
-Ia zi printeso, ce voiai sa vorbesti cu mine ?
Respiratia lui fierbine imi lovea gatul cu o intensitate greu de descris, tot corpul mi se inmuiase iar respiratia imi era sacadata, era aproape, mult prea aproape de mine.
-Vreau sa stiu de ce l-ai batut pe Kevin, de ce iti zicea „sefu" , de ce i-ai zis ca eu sunt importanta pentru tine si de ce i-ai zis ca il omori
-O dar vai, domnisoara are multe intrebari. L-am batut ca s-a purtat urat cu tine, mi-a zis sefu' pentru ca tocmai ce-l batusem si l-am speriat ca o sa-l omor ca sa fiu sigur ca nu o sa se mai atinga de tine.
Mi se parea ca minte deoarece pupilele i s-au dilatat, uimit probabil de ceea ce auzisem si rosu la fata.
-De ce iti pasa de mine ?
-Nu imi pasa, nu interpreta gresit, ti-am zis de multe ori ca tu ai ceva ce eu caut de multa vreme de aia te apar
-Ce, ce am ?
-As strica farmecul daca ti-as zice, cand o sa ma folosesc de acel „ceva" o sa termin cu aceasta „protectie"
-Ei bine eu vreau sa termini acum !
-Ei bine nu se poate acum !
-Pai nu-mi pasa, ori termini tu, ori termin eu !
-As fi tare curios sa te vad cum termini tu. Spuse asta razand, apoi eu incep sa-l sarut, il sarut lung si apasat, cu foame parca, simt in adancul sufletului ca mi-au lipsit saruturile lui.
-Printeso, te rog sa termini cu sarutul altfel nu raspund de consecinte
-Consecinte?! Pffff, parca ai avea 3 ani !
-Da? 3 ani zici? Apoi ma lipeste de peretele cabinei si imi pune picioarele in jurul taliei si imi saruta gatul usor facandu-ma sa gem de placere
-Nu, nu, nu ! Spuse el lasandu-ma jos. Tu esti virgina si eu nu vreau sa-ti iau asta intr-o cabina de toaleta, cand o sa fii tu pregatita si o sa ma iubesti trup si suflet, cand o sa tremuri doar la auzul numelui meu, atunci o sa fac dragoste cu tine, atunci o sa ramai pe veci indragostita de mine, pana atunci rabd, am destul timp.
-Aha ! Stiam eu ca asta vrei ! Acel „ceva" e virginitatea mea ! Oricum esti plictisitor, bye ! Dar nu apuc sa termin fraza ca ma prinde de mana si ma lipeste violent de peretele cabinei
-Sunt plictisitor pentru ca imi pasa ? Pentru ca nu te fut intr-un wc si am grija de sentimentele tale ? Ca practic nu te violez ?! Ceea ce tu vrei sa fac acum ai regreta dupa si mai bine as muri decat sa stiu ca regreti ca mi te-ai daruit. Si nu, nu virginitatea ta o caut ! Ba chiar ai putea sa te futi pana vei ajunge topita dupa mine, mie mi-e tot aia. Ceea ce ai tu e ceva ce nimeni de pe aceasta planeta nu are, mai inteles ?!
Era vizibil nervos asa ca a iesit din toaleta val-vartej.
Eu am ramas socata de ceea ce mi-a zis, ii pasa... o doamne chiar ii pasa dar trebuie sa-l tin departe.
Ma indrept catre clasa pentru ca s-a sunat de intrare si nu vreau sa intarzi, intru in clasa si observ ca Bonnie lipseste, probabil se tavaleste cu Andrei pe undeva.
Orele au trecut usor asa ca am scapat de la ore, Stefan mi-a tot trimis mesaje dar nu i-am raspuns, nici macar nu stiu de ce m-am bagat cu el. E posibil oare... sa-l iubesc pe Vladimir ?!
Aceasta e si capitolul 8, imi cer scuze ca nu am mai postat demult dar am avut niste probleme, sper sa pot poasta mai des de acum. Bye, kisses for all !
CITEȘTI
Eu nu ma îndrăgostesc !
RomanceActiune, dezamagire, dragoste, suspans, fericire, toate intr-o singura carte !