Capitolul 7- Adevărul se află mereu !

71 6 2
                                    

Capitolul 7
Vladimir's POV
Nu știu de ce dar nu mă simt bine de ceea ce tocmai i-am făcut Alexandrei, nu cred că trebuia să fiu atât de dur cu ea, și acum sunt mirat că am fost atât de orbit de furie încât m-am oprit când o puteam avea... Cred că ar trebui să mă distanțez de ea.
-End POV-
Dimineață, m-am trezit răvășită, fără chef de viață, era 06:00 așa că am decis să merg astăzi mai devreme la școală pentru că mă deprimă propriul meu dormitor. Mi-am îndreptat parul, puțin tuș și puțin fond de ten și am fost gata, am plecat la 06:30 fără să mănânc și am mers pe jos.
În 30 de minute am ajuns la școală și i-am ignorat pe copiii de la poarta școlii care se drogau. Am intrat în clasă și în banca lui Bonnie era un băiat care se săruta cu o fata și mâinile lui erau în pantalonii ei, m-am apropiat încet și mare mi-a fost uimirea când cei 2 erau : ANDREI ȘI BONNIE !
Lacrimile au început să-mi curgă șiroaie pe față iar deodată cei 2 s-au întors
-ALEXANDRA! Țipa Bonnie după mine, dar o făcea degeaba căci am luat-o la goana. Nu știu cât am fugit, cert e că am ajuns la un chioșc de unde mi-am luat un pachet de țigări. Nu, eu nu fumez dar trebuie sa ma descarc cumva. După ce am fumat cam 15 țigări m-am întors la școală, deja se sunase așa că am stat pe coridor. Eram cu nasu în telefon și nu am observat că cineva a venit lângă mine
-Ai aflat, nu ?
-Poftim?! Tu știai ?
-Da, de ce crezi că mereu îți ziceam că Andrei nu e pentru tine..
-Dar... trebuia să-mi zici, poate dacă îmi ziceai acum... Acum eram împreună
-Păi, nu e timpul pierdut. Spune asta și mă sărută cald și lin cu buzele sale cărnoase, apoi se desprinde din sărut și mă întreabă:
-Alexandra, vrei să fii iubita mea ?
-Da Ștefan, vreau !
După ce am stat cu Ștefan toată ora pe hol se sunase de intrare pentru a doua oră și era cazul să merg și eu, Ștefan mi-a dat un sărut cast pe buze și a plecat la el în clasă.
Când am intrat în clasă am văzut-o pe Bonnie cu niște ochi roșii care imediat cum mi-a întâlnit privirea a tresărit.
-Alexandra, eu, eu, eu pot să-ți explic
-Da, păi poți începe prin a te muta de lângă mine, și apoi de ascult
-Deci... eu pe Andrei chiar îl iubesc, mult, sincer și puternic iar când voi ați început să aveți o relație noi o aveam deja pe a noastră, eram „prieteni cu beneficii" doar că eu am început să pun suflet și după nu am mai avut curaj să-l las. Eu pentru el sunt doar fata cu care se culcă, pe mine nu mă respectă și nu mă iubește, de aceea nu ți-am zis...
-Foarte rău că nu știi să te faci respectată, dar Bonnie scumpo. ești o curvă ! Te rog să te ridici imediat și să pleci pentru că altfel nu răspund de faptele mele.
Bonnie s-a ridicat și a plecat apoi a plâns în banca ei la toate orele, uneori în hohote, eu deja mă simțeam prost că am făcut-o să se simtă așa dar ăsta e adevărul.
În pauza Kevin a venea spre mine vizibil nervos și roșu la față
-POT SĂ ȘTIU ȘI EU DE CE PULA MEA AI VORBIT ASA CU BONNIE? Dacă tu ai fost proastă și l-ai pierdut, nu e vina ei că ea îl iubește, doar ca să știi ea e cu el demult ! În secunda asta te duci și-ți cer scuze sau te duc eu târâș de păr până la ea !
Eu mă uitam mirată la Kevin care devenise apărătorul curvelor, eu știam că el o iubește dar niciodată nu mi-am închipuit că atât de mult.
-Nu știam că ai devenit apărătorul curvelor !
Apoi Kevin mi-a dat o palmă care m-a trântit pe podea
-Ascultă-mă bine CURVO, Bonnie e cea mai sincera fată și dacă s-a ascuns și te-a lăsat pe tine să te bagi peste ea a făcut-o pentru că ține prea mult la tine și nu voia să te rănească !
Dar nici bine nu și-a terminat fraza că din spate a apărut Ștefan care a început să-l ia la pumni pe Kevin
-Bă gunoiule cum îți permiți bă să dai într-o fată ? Te crezi mare bărbat că ai lovit o fată fără apărare. Bă pai pentru iubita mea te omor mă ! Ștefan era negru de furie și îl lovea încontinuu pe Kevin deși eu l-am rugat să nu o mai facă, în tot acest bâlci, după colț l-am văzut pe Vladimir care imediat cum mi-a întâlnit privirea a plecat. După mai multe lovituri Ștefan s-a liniștit și l-a dus pe Kevin în parc, a aruncat 2 sticle de apă pe el și a venit la mine.
-Scumpo, ești bine?
-Da Ștefan, sunt bine. Nu trebuia să-l lovești atât de tare
-Ai dreptate, trebuia și mai tare ! Cum să-și permită să se atingă de tine, în condițiile în care se mai dădea și prietenul tău.
-Eu.. eu merg acasă, vorbim mai târziu, bine ?
-Bine iubito. Apoi mă duc spre Ștefan și îl sărut ușor pe buze
Ajunsă acasă, m-am trântit în pat și am început să beau și să plâng în pernă.
Pam, pam, pam gata și capitolul 7. Ce părere aveți ? Vă zic ceva, Kevin nu a scăpat așa ușor, în capitolul 8 o să aiba de dat socoteală unei persoane nu prea drăguțe. Bye, kisses for all !

Eu nu ma îndrăgostesc !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum