Cand am iesit si l-am vazut pe Calin, am ramas putin surprinsa deoarece nu stiam ca invata la noi la liceu, sau poate, nu invata ?
-Buna ! zice el cu un zambet care clar eclipsa soarele
-Buna ! zic si eu deja rosie la fata deoarece observase ca ma holbam
-Deci, aici inveti, ha ?
-Dddda.. zic eu vizibil emotionata de prezenta sa
-Frumos loc !
-Pe tine ce te aduce pe-aici ?
-Eh, stii tu, voiam sa te vad
-Ei bine, ti-ai indeplinit scopul, bye spun asta usor ironica si ii fac cu ochiul in timp ce ma indrept spre masina
-Adica eu conduc atata drum ca sa te vad si tu asa faci ? zice el amuzat
-Oh, stai.. Pot si mai bine, crede-ma am fost draguta cu tine
-Poate eu vreau sa fii draguta mea spune asta si imi face cu ochiul
-Poate draguta asta are un "dragut" spun si ii fac inapoi cu ochiul
-Din moment ce ai zis poate, o sa ma risc, probabil o sa bat vreun baietas dar e ok, ma descurc
-Ai prea mare incredere in tine, eu zic sa conduci la fel de mult pana inapoi de unde ai venit, ne-ai usura pe amandoi de situatii jenante. Ce zici ?
Vine langa mine si ma ia de mana
-Alexandra, iesi cu mine la o inghetata, acum ? si imi zambeste in cel mai dulce mod posibil insa ma mentit pe pozitii si cu ultima putere din glas ii spun :
-Pai as putea dar am o bratara cu un mesaj ciudat de dezlusit deci zic pass, apoi ma urc in masina si plec.
Merg linistita spre casa cand la semafor il vad pe Vladimir in oglinda retrovizoare, vorbea la telefon si era vizibil nervos. Imediat ce se face verde accelerez si gonesc spre casa, observ ca si Vladimir face la fel dar ajung inaintea lui acasa.
In fata casei mele era Ionut, un baiat din vecini care-si plimba cainele.
Fug repede la el, il iau in brate si-i soptesc la ureche
-Pentru tot ce ai mai sfant te rog saruta-ma, saruta-ma si dupa promit ca ma revansez. Acesta nu asteapta sa-i zic de doua ori caci ma saruta in cel mai frumos mod posibil iar mana ii aluneca pana la fundul meu pe care il strange cu putere, eu gem iar asta ii ofera lui ocazia sa patrunda mai adanc in sarut si intra in locasul meu explorand cu limba sa fiecare coltisor facandu-ma sa zambesc in sinea mea. Deodata se aude un motor oprind iar eu adancesc sarutul facandu-l pe Ionut sa zambeasca pervers.
Il stiu inca din copilarie pe Ionut, e medic la spitalul nostru, are 27 de ani si e foarte, foarte frumos de fapt cand eram mici si ne jucam impreuna el mereu imi zicea ca voi fi sotia lui, stiu, stiu chestii de copiii dar cred ca niciodata nu o sa-mi fie indiferent.
Dupa ce ramanem fara aer ne oprim iar el isi lipeste fruntea de a mea
-Stiu ca vrei sa-l faci gelos pe tipul cu motorul dar, wow, saruti excelent ! mi-a zis asta in soapta asigurandu-se ca Vladimir nu il aude
-Multumesc, dar nu vreau sa-l fac gelos, vreau sa scap de el ! Crede ca are drepturi asupra mea, cred ca ma vrea pentru ca nu a avut in viata lui o virgina, zic eu chicotind iar Ionut isi schimba expresia
-Daca asta e problema, se rezolva !
Apoi ii da drumul cainelui si ma ia pe sus si intra cu mine in casa mea. Evident stia ca ai mei sunt plecati.
M-a dus pana in camera mea, m-a lasat tandru pe pat apoi s-a uitat in ochii mei :
-Stiu ca poate pare deplasat dar mereu te-am iubit
-Stiu.... sa stii ca nici tu nu imi esti indiferent
Fata i s-a luminat la auzul acestor cuvinte apoi s-a lasat usor pe mine si a inceput sa ma sarute tandru, dulce, parca cu teama de a nu ma rani. Dupa ce m-a sarutat pe buze, a inceput sa coboare spre gat, depunand saruturi mici care imi trezeau fiori in tot corpul, a ajuns cu mana la marginea tricoului meu, dar ezita in a-l scoate sau nu asa ca eu am ridicat mainile in semn ca sunt de acord, a ranjit apoi a inceput sa sarute fiecare bucatica de piele vizibila, muscand pe alocuri.
Eu gemeam de placere apoi mi-am arcuit spatele nemai putand face fata placerii, el s-a dus rapid cu mainile la capsele sutienului meu desfacandu-l usor. L-am lasat sa cada pe podea apoi el mi-a luat fiecare san in parte, sarutandu-i, muscandu-i, masandu-i iar ei ca raspuns s-au intarit imediat.
I-am scos tricoul lasandu-i la vedere corpul bine lucrat, definit pe care ai vrea sa-l saruti pana la epuizare. Printr-o miscare iuta, am ajuns desupra si am inceput sa depun saruturi pe corpul lui, incepand de la gat pana la linia pantalonilor sai, nelasat nicio zona a pielii nesarutata. Intr-o fractiune de secunda am ajuns din nou sub el acum acesta scapand de pantalonii mei, ramanand astfel doar in lenjerie intima in fata sa. Eu am apucat cu foame de blugii sai acum amandoi fiind in lenjerie intima.
-Alexandra, iubito, esti sigura ca vrei ca eu sa fiu primul barbat din viata ta?
-Sunt ! am zis eu cu jumatate de gura, adevarul e ca nu eram sigura ca e de viitor "relatia" noastra dar stiu sigur ca nu-mi va parea rau si ca va fi ceva cu care ma voi putea mandri.
El imi scoate elegant chilotii ridicandu-se pentru a ma putea privi
-Esti cea mai frumoasa femeie pe care am avut onoare sa o cunosc, multumesc ca imi acorzi privilegiul de a fi cel care te face femeie !
Apoi a scapat si de pantalonii lui urcandu-se usor pe mine. Intr-o fractiune de secunda a intrat usor, bland in mine facandu-ma sa scot un scancet de durere
-Shhh, iubito, sunt aici
Dupa, totul a inceput sa fie mai bine, toata acea durere s-a transformat in placere iar eu am inceput sa scot gemete de placere. Cand am ajuns amandoi la orgasm eu i-am strigat numele, amandoi cazand lati unul langa celalalt in pat.
Dupa cateva momente de tacere, Ionut a prins curaj
-Promite-mi ca nu vei regreta ca mi te-ai daruit !
-Promit ! Stiam de la inceput ca nu o sa regret, ma bucur ca ai fost tu primul.
-Iar eu sunt in extaz de fericire ca m-ai lasat pe mine.
Chiar ma bucuram, adica nu ma vad genul care sa se indragosteasca si sa aiba fluturasi in stomac, sunt foarte fericita ca am facut-o cu Ionut pentru stiu ca e un domn si indiferent de ce se va intampla pe viitor ce s-a intamplat intre noi, va ramane intre noi. Era deja ora 18:00 iar noi am cazut intr-un somn adanc, eu in bratele protectoare ale lui Ionut.
Buuun, sper ca va placut acest capitol. In poza e Ionut.
Bye, kisses for all !
CITEȘTI
Eu nu ma îndrăgostesc !
RomanceActiune, dezamagire, dragoste, suspans, fericire, toate intr-o singura carte !