Capitolul 3- Îl urăsc !

148 6 2
                                    

                                                                   Capitolul 3

Dimineață m-am trezit la aceeași oră, mi-am sunat un taxi și am mers la baie să-mi fac toaleta, după ce am terminat am venit în cameră să mă îmbrac, mi-am luat o fustă neagră puțin deasupra genunchilor, o cămașă albă, ușor transparentă, niște botine negre și apoi mi-am făcut niște bucle lejere și puțin machiaj. Am ieșit afară și mă uitam de-a lungul străzii ca nu cumva să fie iarăși Vladimir dar ce să vezi, nu era, am răsuflat ușurată și m-am urcat în taxi. 

Vladimir’s POV

Am plecat mai devreme la școală, mai devreme decât ajunge ea ca să pot să-i „returnez” brățara, ma duc la dulapul ei pentru că știu ca el va fii acolo. 

-Bună, tu trebuie să fii Andrei, nu ?

-Bună! Da, eu sunt, de ce ?

-Eu sunt Vladimir, încântat !

-Asemenea!

-Uite care e problema, aseară am ieșit cu prietena mea, cu Alexandra pe la 23:00,  ne-am plimbat apoi am mers acasă la mine, acolo ne-am dus în dormitor și am făcut dragoste dar i-a căzut brățara asta de la mână și am înțeles că o are de la tine și am decis că e mai ok să ți-o dau eu decât să ți-o returneze ea.

-PRIETENA TA ALEXANDRA???!!! Alexandra e iubita mea de un an!!

-Da, știu, e iubita ta și prietena mea cu beneficii

Spuse asta iar apoi Andrei i-a dat un pumn care l-a pus la pământ

-Niciodată în viața ta să nu mai vorbești așa despre Alexandra !! Indiferent de ce va face tu trebuie să o respecți, asta dacă mai vrei să poți merge pe picioarele tale !

-Păi eu o respect dar aseară mă punea să-i vorbesc urât la ureche și m-am gândit ca dacă va auzi că am numit-o „prietenă cu beneficii” nu o va deranja

Din nou Andrei îi dă un pumn

-Uite ce e, măscăriciule, o să port o discuție cu Alexandra și sper să nu ai dreptate căci altfel o să vă omor pe amândoi !

Spuse asta și plecă spre poarta școlii

-End POV-

În sfârșit am ajuns la școală și îl văd pe Andrei că mă așteaptă la poartă, merg repede să îl sărut dar el mă prinde de încheietură

-Ai de dat multe explicații, târfă mică !

- TÂRFĂ MICA ???!!!! Andrei sper din tot sufletul că asta e o glumă proastă, și că faci de acum farse pentru 1 aprilie

-Nu știu tu să-mi zici, apoi îi arată brățara, uite-o, din canalul patul-lui-Vladimir-noul-coleg-de-la-12-A am luat-o

-Poftim?! Ce pat? Niciun pat ! El mi-a luat-o de la mână și mi-a spus că mi-o va înapoia doar dacă ies cu el, uite, mi-a trimis și un mesaj ieri, apoi îi arată mesajul.

-Vai iubito... îmi cer mii de scuze dar a venit la mine cu brățara și mi-a zis că ați ieșit și ați făcut dragoste și că ești prietena lui cu beneficii și am înnebunit doar la acest gând

-Nu,Vladimir, tu nu ai încredere în mine, o relație se bazează pe încredere, ne despărțim, dar acel idiot mă va asculta !

-Cum adică ne despărțim ?!

-Da, ne despărțim, și te rog să mă înțelegi !

-Nu,nu,nu, nu scapi tu așa ușor de mine, apoi o trase strâns lângă el, eu te iubesc și nu ne despărțim !

Eu nu ma îndrăgostesc !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum