"Geloof me Kayla." Zegt Niall.
"Niall, ik heb velen gelooft en ik was degene wiens hart werd gebroken. Ik wil dat niet weer meemaken, het doet pijn." Zeg ik en loop verder.
Mijn taxi is er en ik stap erin.
"Waar gaan we heen, mevrouw?" Vraagt de chauffeur.
"Rij jij maar verder, ik wijs de weg wel." Zeg ik en hij begint te rijden.
Ik ga naar Zayns boshuisje, ik ga naar binnen en doe de deur op slot.
Ik gooi mijn koffer naar de bank en zak op de grond.
Ken je dat gevoel, wanneer je denkt dat je iemand hebt gevonden die echt van je houd en dat je je aan die persoon hecht en de hele dag aan hem denkt. Maar dan laat hij je zakken en zegt hij dat het allemaal verzonnen is. Ja, zoals Niall.
~POV ZAYN~
"Zayn, er is iets met Kayla." Zegt Louis die net is gekomen.
"Wat is er? Waar is ze?" Vraag ik en sta op.
"Vraag het maar aan haar zelf, ze is thuis." Zegt hij.
Ik pak mijn jas, Perrie en Louis komen me achterna.
We gaan naar huis en ik ga snel naar binnen. Ik zie Niall binnen, zijn gezicht is betraand.
"Wat is hier allemaal gebeurt!? Waar is Kayla?" Roep ik.
"Weg..." zegt Niall zacht.
"Naar waar!?" Zeg ik.
Mam en pap zijn niet thuis en verder kan ze nergens anders naar toe gaan. Behalve naar haar vriendinnen, maar ik denk niet dat ze daar naar toe gaat.
Ineens komt er iets in me op. Mijn boshuisje waar ze vaak naar toe gaat.
Ik draai me om en loop snel naar buiten.
Ik stap in de auto en rij het bos in.
Als ik er ben, ga ik naar binnen en zie Kayla op de grond met haar benen naar haar toe getrokken.
"Kayla? Wat is er gebeurt?" Vraag ik.
Ze geeft geen antwoord. Ik ga naast haar zitten, doe een arm om haar heen en zij legt haar hoofd op mijn schouder.
"Meid, je kan me het vertellen. Ik ben je broer, ik kan er niet tegen dat je huilt." Zeg ik.
Een paar seconde zegt ze niks, maar daarna begint ze te praten.
"Waarom moet dit allemaal bij mij gebeuren? Waarom ben ik altijd de persoon die pijn lijd?" Zegt ze, van binnen ga ik stuk als ik dit hoor.
"Kayla, vertel me wie je pijn doet. Vertel me wat hij heeft gedaan. Dan kan ik hem de pijn laten lijden die jij nu voelt." Zeg ik.
"Nee, Zayn. Doe hem niks aan." Zeg ze.
"Kayla, wat bedoel je? Hij breekt je hart en dan zeg je dat ik hem niks moet doen." Zeg ik.
"Zayn, soms heb jij toch ook ruzies met Perrie. Dan ben jij ook verdrietig, maar je houd nog van haar en wilt niet dat er iets met haar gebeurt. Ja, dat is nu het zelfde als bij mij." Zegt ze.
"Kayla, wie is het?" Vraag ik.
"Beloof me dat je niks gaat doen." Zegt ze en kijkt me aan.
"Sweetheart, zeg het nou maar." Zeg ik.
Ze aarzelt even, maar zegt het toch.
"Niall."
Wacht. Niall, de persoon die ik als mijn broertje beschouwde? De persoon waarvan ik dacht dat hij niemand iets kwaad kon doen? De persoon waarvan ik dacht dat hij een hart van goud had?
I can't believe this...8 votes + 8 comments 》 nieuw deel
Meisjes Zayn blijft gewoon in 1D in dit verhaal.
Vraag:
Hoeveel liedjes hadden de boys voor Up Al Night opgenomen, maar de meeste niet gepubliceerd?
JE LEEST
Story Of My Life {2} || ft. One Direction
FanfictionThe story of my life he take me home He drive all night to keep me warm and time Is frozen The story of my life he give me hope He spend me love until I'm broken inside The story of my life It was just a dream. ~ [Dit boek is een vervolg van 'Story...