• F I N A L

1.6K 81 17
                                    

"Ni, wil je dat deze 2 meisjes of jongens worden?" Zeg ik en leg mijn hand op mijn buik.
"Dat boeit me niet, als ze maar gezond zijn."
"En als ze niet gezond zijn? Als ze bijvoorbeeld een handicap hebben?"
"Dan zal ik nog steeds van ze houden." Hij weet altijd een glimlach op mijn gezicht te toveren.
~•1 jaar later•~
Dit jaar ging heel snel voorbij.
Perrie & Zayn, Louis & Eleanor, Hanna & Liam en Niall & ik zijn getrouwd.
Harry is verloofd met Jade van Little Mix, Perrie's bandgenoot.
Zayn & Perrie en Louis & Eleanor hebben beide een zoontje gekregen genaamd James Malik en Max Tomlinson.
Liam & Hanna hebben net een dochtertje genaamd Jennifer Payne gekregen.
En Niall en ik hebben een dochtertje en zoontje gekregen genaamd Brooklyn Hope en Matthew.

Weet je.. Volgens mij zijn jullie mijn levensverhaal al zat, het was een soort van droom die uitkwam. Ik laat dit gedoe over aan mijn dochter Brook.

Goodbye honeys...

Een nieuw persoon, betekent nieuwe drama. Geloof me, Brooklyn is geen normaal meisje. Ze werkt zichzelf in de problemen, alleen om anderen te helpen. Ze is stoer, populair en knap, maar ze wil niks te maken hebben met de populaire bitches van haar school. Ze is een meisje die van avontuur houd. Als je aan haar geliefden komt, maakt ze je af.
Van wie heeft ze al deze eigenschappen toch?

Story Of My Life {2} || ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu