Ik werd wakker in de ochtend en zag dat ik in slaap gevallen was op Nialls borstkas.
Ik sta zachtjes op en pak mijn krukken. Nadat ik Niall een kus heb gegeven huppel ik snel naar mijn eigen kamer, voordat iemand opmerkt dat ik in Nialls kamer sliep.
Ik neem een snelle douche, doe mijn kleren aan en loop naar beneden.
Ik zie dat Hanna al op is.
"Goeiemorgen Han." Zeg ik.
"Good morning sleepy head." Zegt ze.
"Kan je een sandwich voor me maken?"
"Brood is op. Vraag een van de beveiligers of ze het kunnen halen." Zegt ze.
"Alsof dat hun werk is. Maar ja, wacht ik vraag het wel eventjes." Zeg ik en loop naar de deur.
Voor de deur staat Alberto, Louis' bodyguard.
"Alberto, kan je iets voor me halen van de supermarkt?" Vraag ik.
"Tuurlijk." Zegt hij.
"Kan je brood halen?" Vraag ik. "Alles is op."
"Tot uw dienst." Zegt hij en gaat weg.
Ik huppel weer naar de keuken en ga zitten.
Terwijl Hanna en ik daar zitten komt Doniya ook naar binnen.
"Weet iemand waar mam is?" Vraagt Doniya.
"Ze had een afspraak bij de dokter, daarna gaat ze op bezoek bij Louis' moeder. De meisjes zijn ook met haar mee." Zegt Hanna.
"Oh oke." Zegt Doniya.
"Wie gaat de jongens wakker maken?" Zegt Hanna. "Het ontbijt is klaar."
"Wacht ik regel het." Zeg ik.
Ik pak mijn telefoon en stuur naar ieder een sms.
'Louis het regent wortels buiten!' Naar Louis.
'Liam wakker worden! Toy Story begint zo!' Naar Liam
'Niall het eten is klaar!' Naar Niall.
'Harry we hebben een poesje voor je gekocht!' Naar Harry.
'Zayn word wakker en kom naar beneden! Ik wil je voor de laatste keer nog zien voordat ik verhuis.' Naar Zayn.
Niall, Louis, Liam en Harry komen naar beneden. Zayn niet.
Ik krijg een sms van Zayn; 'Ik geloof niet meer in jou grappen sweety. x'
"Nou ja zeg. Liam jij mag Zayn gaan wakker maken." Zeg ik.
"Waarom ik?" Vraagt hij.
"Ga gewoon." Zeg ik. "Als ik ga, krijg ik een kussen tegen mijn hoofd die ik niet verdien."
"Die verdien je wel." Mompelt hij. "Wie maakt er nou grappen over Toy Story?"
"Wat een chagrijn." Zeg ik als hij weg is.
"Vind ik ook." Zegt Louis. "Niall, waarom zijn jou lippen rood?"
Nialls wangen krijgen een roze kleur, volgens mij die van mij ook.
"Lou snap je het dan niet?" Zegt Hanna, ze kijkt Niall daarna mij aan.
"Ooohh... Was het leuk van nacht?" Vraagt Louis grijnzend.
"Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar Kayla en ik sliepen op zolder onder de sterren." Zegt Doniya, mijn redderin.
Louis en Hanna worden stil.
"Maar als nog, waarom zijn Nialls lippen dan rood?" Vraagt Harry.
"Ja." Zegt Louis en ik rol met mijn ogen.
"Zijn jullie jaloers om een f*cking kusje?" Zeg ik en huppel de keuken uit.
"Kayla & Hanna, kom eens hier." Roept Zayn.
"Kom jij maar naar hier." Roep ik. Zayn en Hanna komen de kamer in en gaan ook zitten.
"We hebben morgen een interview bij the Sun. Paps hebben jullie het huis zien in en uit gaan en maken nu roddels, omdat ze niet weten wie jullie zijn. We gaan hun morgen vertellen dat jullie mijn zusjes zijn. Goed?" Zegt Zayn en we knikken. "Oke, ik heb honger. Wat gaan we eten?"
"Ga naar de keuken en je ziet het." Zegt Hanna.
~•3 dagen later•~
Ik heb niks meer gehoort van mijn moordenaar.
De hele wereld weet nu wie ik ben.
De boys gaan morgen op tour.
Mijn moeder en de kids zijn weer naar huis.
En ik zit hier op mijn luie kont op twitter. Mijn volgers stegen van 1638 naar 109276 in een paar uur.
Ik krijg ook haat, maar dat hoort erbij.
Niall komt naast me zitten en slaat een arm om me heen.
Ik maak een selfie met hem en tweet hem. 'Da stupid cutie x' schrijf ik eronder.
Ik krijg tweets van 'Omg you 2 are relationship goals' en 'I am in love with Nayla'.
Wat ik best leuk vind.
"Kayla, heb je wat te doen vandaag?" Vraagt Niall.
"Nope." Zeg ik.
"Perfect. Wees klaar voor zeven uur. Ik wil deze laatste dag voor de tour, perfect maken."10 votes + 10 comments 》 nieuw deel
Girls Zayn blijft. Ik dacht even na en toen bedacht ik me dat dit verhaal niet zonder hem kan. Het gaat ongeveer 25% over hem.
JE LEEST
Story Of My Life {2} || ft. One Direction
Fiksi PenggemarThe story of my life he take me home He drive all night to keep me warm and time Is frozen The story of my life he give me hope He spend me love until I'm broken inside The story of my life It was just a dream. ~ [Dit boek is een vervolg van 'Story...