"En hoe verklaar je dat dit berichtje?" Zegt Zayn en laat Paul de sms zien die hij net had gekregen.
"Dit heb ik niet gestuurd." Zegt Paul.
"Wie wel dan?" Vraagt Kayla. Op dat moment krijgt ze een sms. Na het lezen, kijkt ze geschokt op.
Zayn pakt haar telefoon af en leest de sms hard op.
'Let maar goed op Lisa, misschien gaat zij ooit met Luke mee naar boven.'
Kayla staat snel op, maar valt weer naar achter, ze vergat dat haar been was gebroken. Harry pakt haar hand en kijkt haar aan.
"Kayla, blijf hier. Liam en ik halen Lisa wel." Zegt hij, Kayla knikt.
"Wees snel." Zegt ze daarna.
Als Harry en Liam weggaan, gaan Louis en Zayn naar de keuken. De meisjes gaan ook weg. Alleen ik en Kayla zijn er nog.
Kayla staart zonder iets te zeggen voor haar uit. Ik ga naast haar zitten, maar ze zegt nog steeds niets.
"Kayla?" Zeg ik zacht.
Ze kijkt me aan en daarna kijkt ze weer voor haar.
"Het spijt me Niall." Zegt ze.
"Het is jou schuld niet." Zeg ik.
"Jawel. Ik moest je vertrouwen." Zegt ze.
"En ik moest dit niet doen." Zeg ik. "Kayla, je betekent zoveel voor me."
"Dat je dat nog kan zeggen, na dat ik je hart heb gebroken." Zegt ze.
"Kayla! Hoe kan je dat nou zeggen!? Ik heb dit laten beginnen en nu beëindig ik het." Zeg ik en laat haar naar mij kijken.
Haar ogen glanzen en haar tranen glinsteren in haar ogen.
"Klaar hier over. Oke?" Zegt ze en knikt.
Ze gaat op mijn schoot liggen en valt in slaap. Ik kan me niet bewegen.
Ongeveer 20 minuten later komen Harry en Liam met Kayla's moeder en zusjes.
Als mevrouw Trisha haar dochters gebroken been, de schramen op haar lichaam en de wond op haar gezicht ziet, slaat ze haar handen voor haar mond.
Daarna draait ze haar om en verlaat de woonkamer. Kayla word daarna wakker van al het geluid.
Als Safaa Kayla ziet kijkt ze me boos aan.
"Niall, waarom hebben jullie niet goed voor Kayla gezorgd!? Kijkt hoe ze er nu uitziet." Zegt ze waardoor ik me schuldig voel, Kayla ziet dat.
"Het was hun schuld niet Safaa, het was de schuld van mijn taxichauffeur." Zegt ze snel.
"Oh, doet het heel erg pijn?" Vraagt ze.
"Een beetje." Zegt Kayla.
"Ik ga die taxichauffeur vermoorden. Niemand doet mijn zusje dit aan." Zegt ze en Kayla moet giechelen. Het klonk zo schattig.
"Mag ik een kusje? Misschien gaat het dan over." Zegt Kayla.
"Tuurlijk." Zegt Safaa en geeft haar een kusje op haar wang.
Kayla staat op en pakt haar krukken.
Safaa en ik vragen tegelijk waar ze heen gaat.
"De anderen zoeken." Zegt ze.
"Nee, ga zitten. Ik roep ze wel." Zegt Safaa.
"Hoeft niet, ik wil eventjes lopen. Ik zit al de hele dag op de bank. Het verveelt een beetje. Maar toch bedankt." Zegt ze en huppelt richting de keuken.
~POV KAYLA~
Ik huppel met mijn krukken naar de keuken. Als ik daar aankom zie ik mijn moeder boos tegen Zayn schreeuwen.
"Zayn, ik heb je haar toe vertrouwd en ze is bij je komen wonen. Kijk hoe ze er nu uitziet." Zegt ze.
"MAM!" Roep ik en ze draait haar om.
"Het is zijn schuld niet! Zayn heeft altijd over me gewaakt. Hij is er altijd voor me geweest. Dit is allemaal mijn schuld. Ik overdreef te veel. En, ik ben oud genoeg om dingen zelf te kunnen. Richt dus niet alle schuld op hem."
"Ja dat klopt. Het is meer mijn schuld." Zegt Niall die de keuken in komt.
"Dit gedoe maakt me echt moe. Niemand is hier schuldig, alleen ik. Ik word hier achterna gezeten door een hella bitch en breng jullie ook in gevaar." Zeg ik en op dat moment krijg ik weer een bericht.
'Let op je taalgebruik meiske.' Staat er.
"Oh hou toch je mond. Denk je nou echt dat ik bang voor je ben? Als je zo stoer bent, kom je voor me staan en me vermoorden. Dat is toch wat je wilt. Kom dan en wees geen lafaard." Roep ik de ruimte in, de andere kijken me vragend aan.
Op dat moment gaat de bel en ik ga snel huppelend met mijn gebroken been naar de deur.
Ik doe de deur open en zie een pakje op de grond...10 votes + 10 comments 》 nieuw deel
Hi girls ♡
Wat willen jullie? Meer Kayla en Niall tijd of Hanna en Kayla of iets anders? Of meer actie of romantiek?
Zeg het en ik probeer het te regelen. x
JE LEEST
Story Of My Life {2} || ft. One Direction
FanfictionThe story of my life he take me home He drive all night to keep me warm and time Is frozen The story of my life he give me hope He spend me love until I'm broken inside The story of my life It was just a dream. ~ [Dit boek is een vervolg van 'Story...