SB-5

291 28 2
                                    

Selam! Okuduktan sonra ne düşündüğünüzü yorum olarak atmayı unutmayın ! Lütfen.
.
İyi okumalar :)

 Üç gündür konuşmuyorduk. Kendimi çölün ortasında susuzluktan ölmek üzere gibi hissediyordum. Ben çölün ortasında ölmek üzere olan zavallıydım , o da bitmek bilmeyen görkemli bir yağmurdu.

Rüyamda karanlık bir caddede kayboluyordum. Saatlerce o caddede koşuyordum . Ben koştukca cadde uzuyor hava mümkünmüş gibi daha da kararıyordu. Sonra arkadan bir çocuk şarkı söylemeye başladı. Sokağın sonunda elleri ceplerinde dikiliyordu. Etrafına hoş bir ışık saçıyordu. Simsiyah saçları buradan bile belli oluyordu. Sanki geceye hükmeden biriydi. Şarkıyı söylerken sesini yükseltmeye başlamıştı. Sesi caddede yankılanıyordu.  Korkuyordum. Ben hep korkardım .

"Karanlık geceye merhaba de "

"Bu çok tehlikeli"

"Bu yarış çok tehlikeli"

"Benim olman çok tehlikeli"

"Bana kalbini kırdığımı söyleme"

"Bebeğim sadece konuşarak halledebiliriz"

"Bu çok tehlikeli"

"Sen tehlikelisin"

"Bir sözünle kalbimi güneş gibi ısıtıyorsun"

"Sen kalbimin güneşisin"

"Umuyorum"

"Bu yarışı kazanmayı umuyorum"

"Bebeğim daha fazlasını mı istiyorsun? "

"O zaman asla pes etme"

"Karanlığıma sığın ki karanlığın olayım"

"Beni hissetmek istediğinde gözlerini kapa"

"Her zaman orada olacağım"

"Her zaman senin olacağım"

Bu şarkıyı ben yazmıştım!  Nereden tanıdık geldiğini anlamaya çalışıyordum bende .

Şarkıyı bitirip arkasını döndüğünde büyük ışığın içinde kayboldu. Ardından ağlıyordum. Yağmur yağıyor , gök gürlüyordu. Sanki benim hislerime karşılık veriyordu.

Nefes nefese uyuya kaldığım sıradan kalktım. Ders boştu ve bu gürültüde nasıl uyuduğumu aklım almıyordu. Arkadaşıma kantine gideceğimi söyleyip en alt kata indim. Okul dört katlıydı sınıf sırasına göre paylaştırılmıştı. Kantinden su alıp merdivenlere yöneldim. Arkamdan bir çocuk seslendi.

"Hey"

"Efendim?" Karşımda 4 tane çocuk vardı ve çok terlilerdi. Birinin elinde bir basketbol topu vardı.

"Kaçıncı sınıfsın sen ?" En uzun boylu olan konuşmuştu . Açıkçası bu çocuğu hiç gözüm tutmamıştı.

"Ne yapacaksın?"

"Sadece merak" Fazla merak göte yarrak demek istedim .

" O zaman sadece sanane ." Onları arkamda bırakıp 2.kata çıktım. Zaten başım ağrıyordu birde onlarla uğraşamazdım. Sınıfa girip Melisa'nın yanına yayıldım. O hem kardeşim gibiydi hemde en yakın arkadaşımdı. Konuşup aynı zamanda da telefonda zaman geçirdik.

º•○●º•○●º•○●º•○●º•○●º•○●º•○●

Eve geldiğimde kapının önünde bir sürü ayakkabı vardı. Oh hayır . Altın günü sırası bizde miydi yoksa? Burası çorlu, cehenneme hoşgeldiniz.

Elimi kaldırıp zili çaldığımda annem anında kapıyı açtı. Beni içeri ittirip , hoşgeldiniz demezsem eve almayacağınıda bizzat belirtti. Salona girdiğimde herkes kahkaha atıyordu. Herkese gülümseyip , yanaklarını öptükten sonra' hoşgeldiniz ' dedim. Salondan çıkacakken annem göbeğimi cimcikledi ve mesaji alıp annemin yanına oturdum. Şimdi de benim hakkımda konuşuyorlardı. Aman da ne kadar çok büyümüşüm. Ne kadar güzelleşmişim. Kilo vermişim. Derslerim güzelmiş. Ne zaman kocaya gidecekmişim . Okuyorum ben daha ne kocası ya ?

Onların yanından kaçıp mutfaktaki yemeklerin hepsinden bir miktar depolayıp odama doğru son sürat koştum.Bilgisiyarı açıp 'Gossip Girl' takılma planları kuruyordum.Açıp tam başlatacağım sırada annem yanında iki tane çocukla yanıma geldi. İkiside erkekti ve en fazla 7 yaşlarında duruyorlardı. Annem çocukları yanıma bırakıp odayı terk etti. Şimdi ikiside yatağıma oturuyor ve saf saf bana bakıyorlardı. Derin bir iç çektim.

" Pekala isminiz ne ?"

"Ben Ali o da Kaan." Esmer olan Ali , sarışın olan Kaan. Şimdilik her şey normal ilerliyordu.

"Tamam canım şimdi siz oturun , şuradaki oyuncaklarla oynayın ben dizi izleyeceğim tamam mı canlarım ? "

10 DAKİKA SONRA

Tabikide itiraz edip onlarda benimle birlikte " Gossip Girl " izlemeye başladılar. Tabikide hayatta her şey istediğiniz gibi olamıyordu . Bir elimde kısır , bir elimde kaşık tamamen ekrana odaklanmış izliyordum. Çok huzurluydum ki Dan ve Serena öpüşmeye başlayana kadar. Hemen durdurdum ve bilgisiyarı kapadım. Ali eteğimi çekiştirirken bir yandan onu durduymaya çalışıyordum. Kaan ise ifadesizce bana bakıyordu. Sonunda Ali durduğunda sakin olmaya çalışarak onu az öteye ittirdim .

" Ali çocuğum amacın ne ?"

" Sanem abla onlar ne yapıyordu ?"

"Ali bak cız o . Günah öyle şeyler sen unut bunları tamam mı ?" Kaan yanıma gelip kolumu dürttü . " Bizde yapalım mı ?"

"Neyi yapacağız Kaan ?"

" O şeyi işte " dudaklarını büzerek üstüme doğru gelmeye başladı. Elimle ittirdim onu. " Sus anneye şikayet ederim seni " Bana kırgın bir bakış atıp dolaplarımı karıştırmaya başladı. Ali ise yerde yuvarlanıyor benim pafuduk civcivimi yumrukluyordu. " Ali civcivimden uzak dur! Keserim seni valla.  Bırak onu ."

Kaan ise elinde pedimle yanıma geldi " Sanem abla bu ne ? "

Elinden alıp " Hiçbir şey canım. Hem sen bunu nasıl buldun?" dedim.

Bana kaşlarını çatarak baktı. " Ama üstünde orkid yazıyor " Sinirle ayağa kalktım. " Bana bak bücür sen okuma-yazma biliyor musun ? "

Ali'ye doğru dönerek hareket etmeye başladı. " Benim annemde ondan kullanıyor hatta bak böyle yapıyor. " Eliyle nasıl yapıldığını gösterirken çıldıracaktım. " Kes şunu Kaan . Otur Ali'nin yanına yoksa anneni çağırmaya gideceğim. " Tırsıp Ali'nin yanına oturunca eline en sevdiğim tavşanımı aldı ve kulaklarını çekmeye başladı. " Kaan tavşanımdan uzak dur! " Elinden tavşanımı alıp uzağa kaldırdım.

Tanrım misafir çocuklarından nefret ediyordum !

Söyle BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin