SB-11

221 17 3
                                    

Selam ! Tekrardan ben.

İyi okumalar :)

Eve geldiğimde facebook'tan bazıları ilişkimi kutlamaş , bazıları ise küfür etmişlerdi. Bir kız saçlarının yeni halini paylaştı. Ben böyle yapsam annem evden atardı.(Multi)

Önemsemedim. 'Bombom' oyununa girip , görev tamamladım. Sırada evlenmek vardı. Çok iyi ödülü vardı. Sonra bir çocuğun '15 yaşında evlenecek biri.' Yazdığını gördüm ve direk özelden mesaj attım.


" Ben varım?"


"Face link ver."


"Ha vereyim de tipimden kork kaç? "


" Ben tipe bakmıyorum ver ."


"Sende at o zaman."


"Neyi?"


" Face linkini ?"


"Tamam"

"Burak.uzgun.77"


"Ya seninde mi ismin Burak ya ?" Tesadüfe bak .


"Seninde derken?"


"Salla , ben 16 yaşı*ndayım sorun olur mu ?"


" Olmaz."


" Sanem.ilgin.030303"


Face'de çocuğu bulup tipine baktım. Bakmasaydım keşke. Tipi çok kötüydü. Tamam bana laf etmezdi.


"16 yaşında olduğuna emin misin ?"


"Evet sen kaç yaşındasın?"


"15 de tipe bak . Sen 6'ya gidiyorsun da beni kandırıyorsun değil mi ?"


"Ne saçmalıyorsun? "


"Bir de kalem çekmiş gözlerine. K.g kimi kandırıyorsun sen amk?"


"Ne diyon lan 16 yaşındayım lan ben 16."


"Bende 70 yaşındaydım zaten ."


"Ya sg seni ikna etmek zorunda değilim. "


"Tipine sıçtığım. Sen beni kandıramazsın. Git sütünü iç , ödevini falan yap sen. Dolaşma buralarda ."


"Lan gerizekalı . Oç git lan şuradan seni mi ikna etmeye uğraşacağım ben ?"


"Ettiği küfürlere bak bebe. Bir de kalem çekmiş gözlerine. Uza sen buradan. "Taktı buda kalem çekmiş , kalem çekmiş gözlerine diyip duruyor. Sanki atomu parçaladık.

Söyle BanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin