▫️2▫️

1.4K 83 0
                                    

Pohled Anny:


Rozhodnutí princezny bylo divné, nebezpečné, ukvapené, ale je to pro mě veliká čest ji hlídat pokoj. Král nebyl samozřejmě vůbec nadšený.
Stojím tu už od rána. Ani snídani jsem neměla, protože princezna také ne. Ostatní strážní na mě koukají hrozně divně. No nedivím se jim ani.
Dostala jsem krásnou zbroj i nový meč s pečetí království. Snad je nezklamu, ať mne aspoň nevidí v nejhorším světle.
Nikdy bych neřekla, jak je stání taková nuda.

,,Anno pojď jsem prosím." Slyšela jsem z jejího pokoje a opatrně jsem vešla. Měla na sobě hrozně pěkné šaty. ,,Tak co říkáš? Sluší mi to?" Jen jsem přikývla a koukala. Musíš se probrat je to princezna. ,,Ano princezno sluší vám to."

,, Výborně děkuji. Dnes na přijít prý nějaký princ a bude ples." Ples? Princ? Ahaaaa. ,,Mám teda aspoň donést snídani? Nejedla jste." ,,Ne děkuji bude veliký oběd takže, ale chci aby jsi mě tam doprovodila," mile se usmála. ,,Jistě princezno."

Eh nakonec musím být na plese a hlídat s ostatními, kdyby něco. Je to divné, jak všichni umí tancovat, jak se všichni přetvařují. Princezna tu tanecuje s nějakým princem. Vypadá dost nafoukaně, ale je to princ.

Jakože já nikdy nekoukala na svaly vojáků. Všechny holky úplně tečou, když na ně koukají, ale já ne. Nevím jsem prostě jiná. Tancuje krásně. Sluší jí to hrozně moc. Proč po mně král kouká...To nikdo asi nechápe, že já nic v plánu nemám. Nebaví mě to tu. Můžu odejít? Odejdu. Stejně ve vězení bývám často.
Dveřmi jsem odešla a šla jsem chodbou. Dostala jsem i nový pokoj. Má měkkou postel. Mega úžasnou. Odhodila jsem meč a lehla jsem si hned.

,,Těším se na to až si pro mě přijdou že nehlídám, ale tak princezna mě tam chtěla. Asi jsem neměla odcházet." Ležím v posteli a slyším jen tu hudbu. Nechci mít problém, radši se vrátím. Propadla jsem meč, upravila jsem se a šla jsem.

Tančí se, hoduje se, pije se. Princezna se usmívá a baví se. Ten princ je divnej. Už vím, před čím ji chránit. Je mi dost podezřelý.

Ples skončil a princ si povídá stále s princeznou. Král vypadá dost spokojeně.

,,Princezno měly by jsme už jít," přistoupila jsem k nim a uklonila jsem se. ,,Jestli nevidíš, tak má už společnost. Běž," řekl to tak povrchně. Nerovnal jsem se a koukla jsem mu do očí.
,,Půjdeme. Ráda jsem s vámi tančila." Uklonila se před princem a šla. Vydala jsem se za ní. Úsměv ji stále zůstával na rtech. Došly jsme k jejímu pokoji. ,,Pomůžeš mi ještě rozepnout šaty?" Koukla jsem na ni a jen přikývla.

Vešly jsme k ní do pokoje a postavila se ke mně zády.

Prsty jsem přiložila na zip a jela pomalu dolů a tím se mi dostalo úžasného pohledu na její krásná záda. ,,Hotovo princezno." Odstoupila jsem a sklonila hlavu.
,,Díky Anno a dobrou noc," usmála se a přidržovala si šaty, protože pod nimi neměla podprsenku. ,,Dobrou noc princezno." Uklonila jsem se a šla jsem před pokoj. Budu hlídat ještě tři hodiny a pak mě vystřídají.

Pohled Evelyn:

Svlékla jsem ze sebe ty krásné šaty a vzala jsem si noční košilku. Tančil úžasně a byl moc krásný, ale doufám, že mě tatínek nevdá hned. Třeba jsou někde lepší princové. Navíc jsem ještě dost mladá.

Lehla jsem si do postele a koukala na strop. Anna byla dnes nějaká divná. Asi jí to tam nebavilo. No koho by bavilo tam jen stát. Nechápu, proč ji nemá nikdo rád. Však je hodná a dá se s ní povídat. Navíc mě mrzí to, že jsme se nemohly bavit. Můj otec nebyl nadšen, že jsem ji dala za úkol hlídat mé komnaty, ale nějak to překousl. Nad různými myšlenkami jsem usla.

Moje VeličenstvoKde žijí příběhy. Začni objevovat