5. Bölüm: Geçmişin Kıskacı.

445 28 21
                                    

Keyifli Okumalar-Her satır arasına bir yorum yapmayı unutmayın-

Keyifli Okumalar-Her satır arasına bir yorum yapmayı unutmayın-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm Fotoğrafı

Bir çocuğa küçükken ne öğretirseniz o çocuk büyüyünce onu yapardı ve birde ters psikoloji vardı.

Ters psikoloji ise bağırışlar içinde büyüyen bir çocuğun büyüdükçe susmasıydı.

Benim bu yaşıma kadar hiç susmadım ama bağırmadım da.

Çığlıklarım öldürdüğüm canlardı korkularım onların her gece rüyama girmesiydi kimi öldürsem ertesi gece rüyamda beni öldürüyordu.

Bu en büyük korkumdu çünkü ben öldüğümde beni çiçek bahçeleri değil.

Yerden göğe yükselen ateş karşılayacaktı.
Neyse ki tanıdığım herkes orada olacaktı da yabancılık çekmeyecektim.

''Evet.'' dedim arkama dönmeden.

''Bak İzgi akademinin dışına çıkamazsın.'' demesiyle kaşlarımı çattım.

''Hayır bunu sana emir vermek için yapmıyorum dışarıda sandığından çok daha tehlikeli canlılar var.'' dedi insanlardan daha tehlikeli bir canlı görmemiştim.

''Vampirler?'' ardından heyecanla kıpırdandım yerimden.

Ona doğru döndüm ''Edward Cullen hayallerimin adamı?'' dedim.

''Yakışıklı çıplak esmer kurt adamlar?'' ardından arkamı dönüp koşmak için hazırlanıyordum ki aniden kolumdan tuttu.

''Bırak Edward'ı bekletemem.'' dedim elimi kolundan kurtarmaya çalışırken.

''Çıplak vampirler ve kurt adamlar?'' dedi kaşlarını çatarak Kronos.

''Yani bir çıplakta görsem olur ama sürü olmaları daha iyi.'' dedim.

''Saçmalama nasıl bir dünyadan geldin bilmiyorum ama buradaki vampirler ve kurt adamlar inan düşündüğün gibi değil.'' dedi ardından sözlerine devam etti.

''Emin ol ki kanının kokusunu aldıkları an seni canlı bırakmazlar.'' sırıttım bana değer veriyordu ölmemi umursuyorsa bu iyiye işaretti.

''Bana değer veriyorsun!'' dedim ardından kıkırdadım.

Kronos'tan-

Karşımda ki kızın belinden bir hançer çıkarıp beni tek hamleyle yenmesini beklemiyordum.

Elinde ki hançeri boğazıma dayamıştı hayır benim boğazıma değil geçmişinin boğazına dayamıştı.

MELUSİNA KARANLIĞIN TANRIÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin