Keyifli Okumlar-
Bölüm Şarkısı: Bir Ay Doğar İlk Akşamdan Geceden.
Bölüm fotoğrafı:
Kronos/
MÖ 1679
Olmpiyos hiç olmadığı kadar hareketliydi bu gün bir grup insan ortaya çıkmış onları tapmaları gerektiğini söylüyordu.
Bu elbetteki olacak şey değildi Tanrı bir Anka kuşudur dediler grup olan insanları dikkate almadı Roma halkı böyle şey olurmuydu? Tüm halkın dilinde bu bir grup insan vardı.
''Tanrı bir Anka kuşudur o hep yeniden doğar'' dedi kalabalığın arasından birisi.
Diğeri ''O sadece gökte olur Tanrı'nın yerde olduğu nerde görülmüş.'' dedi.
''Bize inanın!'' dedi gruptan birisi.
''Bize inanın ki helak olmayın!'' dedi diğeri.
''Bize mucize göster sana inanalım!'' dediler.
''Ne istiyorsanız yapmaya hazırız.'' dedi.
''Gökten yağmur yağsın.'' dediler.
''Yağmur zaten yağacaktı!'' dediler ve inanmadılar.
''En bilgili kişi bir soru sorsun'' dediler.
Üç gün üç gece en bilgili kişiyi aradılar.
Kime gitseler en zeki benim diyordular bu yüzden bulmak uzun sürmüştü.
En son buldukları kişi onlara zaman nedir diye sordu.
''Zaman asla belirli olmayan bir kavramdır.'' dedi gruptaki en zeki kişi adam şaşırdı ve başını olumlu anlamda salladı.
Halk buna da inanmadı daha önce bir yerde okumuşsun dediler ve onlar zindana kapattılar. Aralarından en güzelini aldılar ve çırılçıplak yaptılar vücudu bir şaheser olan kadını meydana bağladılar.
Onunla gözleri zevk doldu ardından ertesi gece gökyüzü çığlık çığlığaydı denizden taşan sular her yeri kaplamıştı.
Şimşekler düştükleri yerleri yarıyordu yakıyordu.
Tam yedi gün boyunca şehir helak edildi feryat eden halk dizlerinin üzerinde can verdi geriye kalan tek şey boş evler olmuştu bir zamanlar ortalığı dolduran çocuk sesleri şimdi çocukların acı çığlıklarıydı.
Yıldızlar parlamayı kesmişti.
Ardından oraya yerleşti o bir grup insan enkazın üstüne yeni hayat kurarak tabi bunu yaparken tek başlarına olamayacaklarını bildikleri için insana benzeyen varlıklar yarattılar bu varlıkların içini Hades kötülük ve hırs ile doldurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELUSİNA KARANLIĞIN TANRIÇASI
FantasyTarih baştan yazıldı bu kez ölüler diyarının Kralı Hades ve Yılan başlı Medusa bu herkesi şaşırtmıştı kimse bu aşkı beklemiyordu aradan geçen zamandan sonra gelen ayrılık haberi ve ortaya çok sonradan çıkan karanlığın hükümdarı ortalık karıştı büyük...