Keyifli Okumalar~
Bölüm sözü: Sakin adımlarla yürürken savaş çanları kafamın içinde çalmaya başlamıştı en büyük yenilgimin kime olacağı buraya adım attığımda belliydi.
Toprağını satıyorlar.
Uyumaya devam ediyorsun!
Kadınlarını, analarını, bacılarını öldürüyorlar.
Uyumaya devam ediyorsun!
Yabancılar zamanında onlar, binlerce çocuğun öksüz yetim kaldığı meydanda cirit atıyor.
Uyumaya devam ediyorsun!
Atanın sana bıraktığı cenneti cehenneme çeviriyorlar.
Uyumaya devam ediyorsun!
Seni güçle korkutuyorlar cesaretini sindiriyorlar ama sen.
Uyumaya devam ediyorsun!
UYAN ARTIK EY ARAF HALKI!
Senin vatanın gitti toprağın gitti.
Sen uyumaya devam ediyorsun...
ÖS-
(Benim yazdığım bir şiir ilk kez denedim şiir yazmayı umarım beğenirsiniz.)
''Bu gazetelerin ilk sayfasında bastırılsın.'' dedim Ay ile Eos'a bakarken başlarını sallayıp kağıdı hızlıca ellerine aldılar.
''Dağıtın yoldan geçen her insanın eline bir gazete verin paranın nerde olduğunu biliyorsunuz ne kadar lazımsa almaktan çekinmeyin.'' dedim uzun masanın üstü kağıtlarla dolu her kağıtta farklı bir plan vardı.
Artık gecikmiş hamleleri yapma zamanı gelmişti eğer ki bir aslanı istiyorsanız önce onun inine girmeliydiniz ister bir karınca olarak ister bir böcek olarak ama asla bir fil olarak giremezdiniz.
İnsan değil miyiz nihayetinde hepimiz bizden büyük olandan güçlü olandan korkarız küçük bir böcekten değil bir karıncadan değil halbuki düşmanın güçlüsü güçsüzü olmaz.
Düşman senden uzak bile olsa güçsüz bile olsa onu dikkatte alıp yaşamalısın.
''Bu tapuların sahiplerini bul.'' dedim siyahlardan adını hatırlamadığım bir kıza bakarken sıkıntı ile nefes verdim bu görevi bir başkasına vermek sıkıntılıydı ama ortaya çıktığım an beni öldüreceklerine emindim.
''Tapuların sahiplerini renk fark etmeksizin bizim yanımızda savaşması için ikna et yoksa onları tehdit et mallarını kaybedeceklerine dair ve ailelerini de.'' dedim dudaklarımı ıslattım şimdi hepsi dehşetle bana bakıyordu bunu bu kadar ifadesizce söylemem mi onları dehşete düşürmüştü.
Yoksa bu kadar ileri gitmem mi emin olamıyordum.
''Bu canilik!'' dedi işte itiraz gelmişti Kumsaldan.
Canilik az kalırdı yaptığımın yanında ama başka çarem yoktu.
''Onları malları çocukları ile tehdit etmek barbarlık!'' dedi Kumsal daha gür bir sesle.
Eos onun yanına ilerledi kulağına sakin olması ile ilgili bir şeyler söylediğine eminim.
Kumsalın toprağa benzeyen gözlerindeki alevler harlanarak daha da artıyordu Eos'u hızlı bir şekilde itti Eos bir adım geri gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELUSİNA KARANLIĞIN TANRIÇASI
FantasyTarih baştan yazıldı bu kez ölüler diyarının Kralı Hades ve Yılan başlı Medusa bu herkesi şaşırtmıştı kimse bu aşkı beklemiyordu aradan geçen zamandan sonra gelen ayrılık haberi ve ortaya çok sonradan çıkan karanlığın hükümdarı ortalık karıştı büyük...