12. Bölüm: Vicdan'ın Farklı Yüzü.

243 18 48
                                    

Keyifli Okumalar-

Bölüm Şarkısı: Bizi Nasıl Etkiler- Kaan Boşnak

Bölüm Şarkısı: Bizi Nasıl Etkiler- Kaan Boşnak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aleda'

''Bıraksana beni ruh hastası.'' dedim kaşlarımı çatarak iki tahtası birbirini tutmayan dengesiz birisiydi bir seviyordu bir sevmiyordu.

''Seni bir kez bırakmak gibi bir hata yaptım.'' dedi bana daha çok yaklaşarak. 

''Bir daha asla.'' dedi beni etkileyeceğini düşünüyorsa doğru düşünüyordu.

He he anlamında kafamı salladım.

Zilin çalmasına saniyeler vardı hesaplarıma göre.

Elini enseme attı ve dudaklarımızı birleştirdi.

Dudakları dudaklarımın üzerinde duruyordu öpmüyordu.

Zil çaldı.

Onu ittim arkama bakmadan sabır dileyerek ilerlemeye devam ettim.

Benim ona aşkı getireceğimi düşünüyorsa öyle sanmaya devam edebilirdi ama şu saatten sonra ona getirebileceğim tek şey acı keder ve pişmanlık olurdu.

Elimdeki kitabı oturduğum yerin yan tarafına koydum.

Gözlerimi gökyüzüne çevirdim.

Bir süre düşündüm yakın bir zamanda büyük bir kaosa elçilik yapacaktım bunun olması ne kadar doğruydu.

Sırf bana düşmanca davrandıkları için kocaman bir ülkeyi yıkmam ne kadar doğruydu.

Biliyordum çocuklar ölecekti biliyordum masum halk ölecekti.

Savaş ben ve Zeus arasında olacaktı ama diğerleri bundan nasibini alacaktı.

Vicdanın farklı yüzü.

Bunu yapmak zorundaydım çünkü hak ediyordular.

Bunu yapmak zorundaydım çünkü az önce okuduğum kitapta annem öldükten sonra her şeyin daha iyi olduğunu savunmuştu yazan kişi.

Bu savaş kendim için değil annem için olacaktı.

Çünkü ben kendimden vazgeçeli çok olmuştu.

Akademinin kapısından içeri giren kıza kaydı bakışlarım.

En fazla 1.60 165. boyundaydı saçları kahverengi ve sarının karşımıydı kahverengi gözleri kendini o kadar uzaktan belli ediyordu.

Bu akademiye gelerek kafayı yemiş olmalıydı.

Yanına gittim.

Yaydığı korkunç enerjiyi işte şimdi hissetmiştim.

MELUSİNA KARANLIĞIN TANRIÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin