— Доброго ранку.., - позіхаючи, сказав Акіхіро.
— Доброго.., - не впевнено сказала Брейні. — Добре, що сьогодні нам до лікаря.
— А що таке? - спитав Хііромі з Акіхіро.
— Ти дивився сьогодні у дзеркало?
— Ще нє, а шо?
Омега впевнено увімкнув телефон, а потім і камеру. Він завмер, побачивши своє обличчя. Від щоки до скроні все було в півонії.
— Ні, тільки не на обличчі.
Думки Хііромі:
Чому це виглядає так красиво?— Який я фу..
— Хіро, зовсім ні, хлопчику мій, - почала підтримувати мама.
— Мам, годі вже. Я знаю, що це виглядає жахливо.
— Акіхіро, ти виглядаєш-
— Жахливо? Я знаю.
— Ні, ти виглядаєш гарно.
— Шо? Хоч ти не заливай.
Я ж правду кажу. Хто тебе так..?
Кінець думок.— Ну, послухай же ти Хііромі, не всі люди такі, як ти думаєш.
— ...
Акіхіро пішов у кімнату і закрився там. Сьогодні він не має репетитора, єдине, що до лікаря треба буде з'їздити з мамою, а так він вільний. А ось Хііро йде до коледжу.
Минуло дві години. Після лікаря Хіро вийшов у шоці, а його мати зі сльозами на очах. Йому сказали, що якщо найближчим часом він помре. Сказали, що він має два тижні.
Вже будячи вдома, його мама розплакалася, сівши на диван.— Мам.. Мам, будь ласка, не плач.
— Хіро. Ну якого, чому це все з нами відбувається?
— Мам.
— Два тижня. Я не розумію, що робити. Я просто не знаю.
— Мам, будь ласка, не плач.
— Хіро.
— ...Я обов'язково знайду спосіб. Я не помру.
Мама махнула головою, нічого не відповівши. Ввечері, коли всі зібралися за вечерею, Брейні розповіла про те, що сказав лікар. У Кені та Хііромі пропав дар мови.
— Тобто Хіро помре через два тижні? - перепитав Хііромі.
— Так.
— А можна це якось запобігти?
Омега вже хотів було відповісти, але побачивши погляд надії своєї мами, він промовчав, бо запобігти ніяк. Після вечері Хііромі зайшов до Хіро.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Два тижні, щоб закохатися
Teen FictionЧерез свою хворобу Акіхіро з дитинства був на домашньому навчанні. Друзів у нього не було саме через це. Але тут його мама виходить заміж за одну багату людину, яка має сина-альфа за ім'ям Хііромі.