Ер.8

334 19 9
                                    

4 роки по тому.
За цей час хвороба Акіхіро повернулася до нього. Він знову почав кашляти квітами. Хііромі дуже переживав за нього, адже його стан ставав тільки гірше. І все призвело до того, що Хіро потрапив до лікарні. І зараз Хііромі перебуває в лікарні в палаті Акіхіро.

— Як там мала?

— Чудово. До тебе постійно хоче.

— Я наврядчи вже повернусь додому.

— Тобто? Чого ти так кажеш?

— Хііро, не закривай очі.

— Я не розумію. Якого ти сказав?

— Просто будь готов, добре?

У цей час у палату зайшов Шото з Мікою, сам чоловік почув слова Акіхіро, а дівчинка якось не звернула увагу.

— Папа! - закричала дівчинка та підбігла забрати Хіро.

З останніх сил Акіхіро посміхався для своєї доньки.

— Міка, послухай мене зараз уважно. Я тебе дуже люблю. Ти мій цінний діамантик, яким я дуже дорожу. Ти в мене сильна дівчинка. Будь ласка, ніколи не здавайся. Завтра на своєму виступі у тебе все вийде. Я буду дуже пишатися тобою.

Акіхіро навіть заплакав. А Міка дивилася на тата своїми великими очима і не розуміла до чого він веде.Та тієї ж миті все стало зрозуміло: запищав апарат. Серце Акіхіро зупинилося.

— Хіро?

— Тату?

— Ні-ні-ні-ні, будь ласка, не вмирай. Прошу тебе..

— Що з татом?

— ..., - обидва старші були не в змозі відповісти на запитання дитини.

Забігли медсестри та медбрати, всі спробували знову привести чоловіка до тями, але на жаль... нічого не вийшло. Малятко, коли усвідомила, що її тата більше немає, почала сильно плакати. У неї просто була істерика, яку ніхто не міг зупинити.

______________

— У мене вийде?

— Звичайно, моя зірочка.  У тебе обов'язково вийде. - підтримував Хііромі свою зіроньку перед її виступом.

— ...

— Тато спостерігатиме з висока.

— Правда?

— Так.

— ...Добре.

— Я дивитимусь на тебе).

Два тижні, щоб закохатисяWhere stories live. Discover now