Хііромі відчинив двері і посміхнувся, побачивши Акіхіро. Він підійшов до нього і взяв його за руку, сідаючи поруч.
— А Кені де? - Запитала Джені.
— Йому зателефонували, тож він відійшов поговорити.
— Ага, добре.
— Ти не залишиш нас?
— О, ам. Так, звісно.
Брейні вийшла з палати, залишивши їх наодинці.
— Говорити зовсім не можеш? - У відповідь йому кивнули. — Взагалі... - Хііромі поцілував руку хлопця і приклав до своєї щоки. — Я дуже хвилювався за тебе. І від тебе, як і раніше, пахне ягодами. Дуже смачний запах. Ти мені за кілька днів став дуже дорогий. Напевно, це більше, ніж просто «подобається». Я не впевнений, що це кохання, але інших слів підібрати не можу.
Хіро погладив Хііромі по щоці і потяг його до себе. Так вони й поцілувалися. Їхній перший поцілунок. Звичайний, ніжний поцілунок без язика.
— Будь ласка, закохайся в мене якнайшвидше, патамуша я вже просто по вуха закохався в тебе.
— Обійми.., - ледве вимовив підліток.
— Обійняти тебе?
Хіро кивнув головою. Шатен дбайливо обійняв сіроокого і так само дбайливо притиснувся до нього.
— Мені подобається слухати стукіт твого серця. Ти хвилюєшся?
— Трохи, - відповів пошепки.
Після сказаного Хіро почав кашляти, в результаті чого викашляв дві пелюстки з кров'ю. Хііромі одразу взяв серветку і витер Акіхірі футболку та підборіддя.
— Не варто напружувати голосові зв'язки. Краще помовч до повного одужання).
Хіро посміхнувся і глянув у вікно на хмари.
— Чорт, мені треба терміново подрочити, бо вже боліти починає.
Акіхіро обережно доторкнувся до руки, шатен спочатку нічого не зрозумів і тому ніяк не відреагував.
— Гаразд, я піду, бо вже терпіти не можу.
Хііромі встав і хотів піти, але Хіро його зупинив. Так сталося, що пах шатену був на рівні обличчя сіроокого. Хлопець доторкнувся рукою до паху і провів рукою. Хііромі напружився, адже зараз він і справді бажав підлітка.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Два тижні, щоб закохатися
Teen FictionЧерез свою хворобу Акіхіро з дитинства був на домашньому навчанні. Друзів у нього не було саме через це. Але тут його мама виходить заміж за одну багату людину, яка має сина-альфа за ім'ям Хііромі.