Хлопці вже лягли у вітальні і дивляться якийсь фільм. Все б нічого, але тут Акіхіро відкашлює цілий бутон півонії разом із кров'ю.
— Це ніколи не закінчиться.
— Чим я можу тобі допомогти, Акіхіро?
— Визволи мене від страждань.
— ...
— Жартую. Це неможливо.
Хііромі промовчав, але дещо подумав.
Поки Акіхіро був у ванній, прокинулися Брейні та Кені.— М? Ви чого так рано? - спитав Кені.
— Акіхіро теж прокинувся?
— Та', він у ванній.
— Ти краще почуваєшся? Сьогодні підеш у коледж? - дбайливо запитала мачуха.
— Так, сьогодні вже піду.
— Добре. У тебе скільки пари?
— На 11:40.
— Рано ти прокинувся, - сказав батько і пішов на кухню.
— Як Акіхіро?
— Відкашляв цілий бутон.
— Не смертельно, житиму, - усміхнувшись, сказав омега, хоч його горло дуже боліло.
— Синку, може скасуємо сьогодні заняття?
— Ні, мам, ми цього не робитимемо.
— Але.
— Ніяких "але". Мам, все гаразд, правда. Не варто так перейматись.
— Ну, якщо ти так кажеш, то добре, так тому й бути. - мама погодилась з сином і теж пішла на кухню.
— Слухай, батьків сьогодні не буде, а ми з друзями зазвичай збираємося у п'ятницю ввечері в мене.
— Добре, я зрозумів. Я вам не заважатиму.
— А, та нє, я маю на увазі, може, ти з нами хочеш посидіти?
— Ні. Твої друзі будуть косо на мене дивитись. Я не готовий з'являтися людям знову.
— Знову? - думки Хііромі вголос.
— ...
— Гаразд, я не примушатиму тебе.
— Дякую.
За кілька годин до Акіхіро прийшов репетитор. Це була жінка похилого віку, у віці 50-ти років. Вона дуже добре ставилася до хлопчика і завжди підбадьорювала його. Жінка сама хворіла на ханахаки, але вона зуміла вилікуватися, хоч і не до кінця. Протягом трьох годин вони займалися, а потім репетиторка пішла. Далі хлопець поринув у себе. Він цілий день просидів у кімнаті, іноді виходячи. Ввечері вже прийшов Хііромі з друзями. Вони шумно зайшли, тож Акіхіро одразу їх почув.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Два тижні, щоб закохатися
Teen FictionЧерез свою хворобу Акіхіро з дитинства був на домашньому навчанні. Друзів у нього не було саме через це. Але тут його мама виходить заміж за одну багату людину, яка має сина-альфа за ім'ям Хііромі.