Ер.9

313 18 11
                                    

Після приходу додому батько з донькою сіли за стіл. Друзі Хііромі були з ними, тому що хлопці бачили, що Хііро погано почувається, особливо після похорону. Не уявляю, що відчуває малеча.

— Хііромі, послухай, може, не варто сьогодні пити? Тобі й так хріново. - сказав Шото.

— ...Добре, твоя правда. Так і в запій можна піти.

— Міко, ти чогось хочеш? - спитав Тедео малу.

— Ні.

— Котра година? - питання від Хііро змусило всіх подивитися на годинник.

— Підлога 2.

— Міка, йдемо спатки. Ввечері сходимо надвір погуляємо.

— Я не хочу спати. Тато дозволяв не спати.

— Міко, послухай. Давай ти не будеш випендрюватися і просто підеш спати?

— Нуу..

— Йдемо. Я швидко, хлопці.

— Так звичайно. - Шото.

— Без питань. - Тедео.

Хііромі взяв доньку на руки і поніс до її кімнати, де вони разом лягли на велике ліжко.

— Давай розповім тобі казку.

— Про мишеня.

— Добре.

Знадобилося 20 хвилин, щоб дівчинка заснула. Потім Хііромі пішов до друзів, які щось обговорювали.

— Я все.

— Швидко ти.

— Та й так напівсонна була.

— Пропоную, як в ті старі та добрі часи, подивитися футбол.

— А шо, ідея непогана. Давайте.

— Го.

І всі сіли дивитись футбол. Ніхто голосно не кричав, зате всім було весело. Вони ще й піцу замовили, тож хлопці ще й наїлися. О 4 годині друзі пішли, тому що у них теж дружини/чоловіки є, у Шото вже й дитина є - хлопчик, 1 рік.

— Блять, як же я сумую.

______________

Вечір. Мікі з батьком на вулиці. Міка як і завжди знайомиться з хлопчиками та дівчатками, своїми однолітками.

— Привіт, а чого не на роботі? Зазвичай Акіхіро гуляє з Мікою ж. - до Хііромі підійшов знайомий із комплексу, де вони живуть.

— О, ам.. Акіхіро більше немає.

— ...Мені дуже шкода, вибач, що спитав.

Два тижні, щоб закохатисяWhere stories live. Discover now