Ер.11

318 18 17
                                    

Ще через півроку хлопці вирішили одружитися, сьогодні саме цей день. Міка була зовсім не рада. Вона часто сварилася через це з батьком, ще до весілля.
Сьогодні Міка залишилася у подруги на ніч, бо не хотіла залишатися вдома, знаючи, що її присутність у квартирі не завадить їм бути близькими цієї ночі.
Одразу після весільної церемонії, одружена пара попрямувала додому, де навіть роззутися не встигла, як вже прилипли один до одного. Ніжними поцілунками вони дійшли до спальні, а там Хііро обережно поклав Ліама на ліжко і зняв із себе штани та піджак із сорочкою.
Щоразу, коли вони займалися цим, Хііромі відтягував сам процес, Ліам розумів чому. Він не Акіхіро, вони не істинні, його запах не до кінця збуджує Акіяму. Вперше Ліам взагалі вирішив, що не варто цього робити, та й взагалі не варто розпочинати ці стосунки, але Хііро його переконав. Так, він сумує за Акіхіро, його запахом, його забобонами, за ним самим, але Ліам не гірше! Цей 27-річний чоловік йому подобається.
Тихі стогони, хтиві звуки ударів, звуки поцілунків. Останні кілька секунд Хііромі жорстко втовкмачується, а кінчаючи, притискається. Він спочатку не розуміє, чому Ліам плаче і просить витягнути, говорячи «боляче», але потім до нього доходить, що він зав'язує вузол, адже презерватив порвався. Його накриває легка паніка від усвідомлення, що Ліам виявиться вагітним. Він би хотів зараз вийняти свій член, але не може, тому що вузол ще не розв'язався, а висувати його не можна раніше. Простоявши кілька хвилин, він виходить і лягає поруч.

— Чому...так боляче? - Поплакуючи запитав омега.

— Тому що... Я вузол зав'язував. Презерватив порвався.

— Що?

— Так. Ти правильно думаєш.

— І що ти про це думаєш?

— Я не проти, правда. Але питання в іншому, адже ти скоро відлетиш назад. І цього разу навряд чи повернешся.

— Я тобі не встиг сказати, не було можливості. Мене переклали працювати в Японії. І на довго.

— Правда? Ти не жартуєш?

— Ні.

— Це чудово! Фух, а я переживав з-за цього.

— Але.. Ти правда хочеш другу дитину? Я можу аборт зробити. Що скаже Міка? Вона мене ще не до кінця прийняла, а тут прямо..

— Не хвилюйся щодо цього. Я з нею поговорю. Не треба ніяких абортів.

______________

— Що?! Брат чи сестра?! Ні!

— Міко, так не можна.

— Я проти! Я ще не змирилася, що ви одружилися, а тут вже дитина!

Ліам стояв поруч, але тут йому зателефонували.

_розмова_
— Hi mom, hi dad! (Привіт, ма, тат)
— Hii, how are u? We have just come to Mexico, im so boring. Your dad bored me.. (Привііт, як ти? Ми тільки прибули до Мексики. Твій тато мені набрид)
— Ahha, mum, it's okay. Dad always like that. Didn't you know? (Ааа, мам, все добре. Тато завжди такий. Хіба ти не знала?)
***

Міка ніби з осудом глянула і повернулася поглядом на батька.

— Тату, будь ласка.

— Міка.

— Ну будь ласка! - трохи плачучи вже просила дівчинка.

Батько видихнув, дивлячись із жалем. Хііро підійшов до доньки і обійняв її.

— Я не любитиму тебе менше. Ти як була моєю першою донькою, так і залишишся.

— Чесно? Обіцяй, що не будеш новій дитині приділяти більше уваги. Що не залишатимеш його вічно на мене. Що не буду я у всьому винна.

— Обіцяю.

Дівчинка обійняла батька, а потім повернувся Ліам, тримаючи телефон у руках.

— Що сказали батьки?

— Запрошують нас на кілька днів. За мною брат скучив, бо ми вже більше півроку не бачилися.

— А що, ідея непогана. Мік, у тебе коли канікули?

— На цих вихідних починаються.

— Добре, тоді в суботу летимо.

— Аби квитки були.

— Та будуть.

______________

Після народження Сімона (друга дитина) Міка почала поводитися зовсім інакше. Були моменти, коли вона показувала свій характер, але зазвичай вона завжди гралася з братом. З Ліамом дівчинка порозумілася і вони стали ближче, чому безмірно був радий Хііромі. Міка завжди залишалася йому на першому місці.

кінець.;-;

🎉 You've finished reading Два тижні, щоб закохатися 🎉
Два тижні, щоб закохатисяWhere stories live. Discover now