I Accompany You (Zawgyi)

121 3 0
                                    

ဒီေန႕ Himalaya appရဲ႕ videoကိုေတြ႕ၿပီး အရမ္းေတြသေဘာက်ေနလို႔ ...
ဖတ္မယ့္သူမရွိလည္း ပုံေလးေတြသိမ္းထားခ်င္တာမို႔ တင္လိုက္မိၿပီ ...

❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣

"အကို... ဒီတပတ္ စေနတနဂၤႏြေ အလုပ္အားလား"

"အားတယ္ေလ ကေလး... ဘာလို႔လဲ"

"ဒီတပတ္ကို ကြၽန္ေတာ္ခြင့္ယူၿပီး ခရီးသြားၾကမလားလို႔"

"အင္း... ကိုယ္တို႔ျပန္ဆုံၿပီးတည္းက ေသခ်ာ Dateမလုပ္ရေသးတာ... သြားၾကမယ္ေလ... ကေလး ဘယ္ကိုသြားခ်င္လဲ"

"ဟိုတခါ ကြၽန္ေတာ္ေမြးေန႕တုန္းက သြားတဲ့႐ြာေလးေလ... အကို မွတ္မိလား"

"ဘယ္႐ြာလဲ... ေခြးေပါက္ေလးတေယာက္ကို ခ်စ္တယ္ေျပာမိတဲ့ ေနရာလား"

"အကိုေနာ္... လူကိုမ်ား ေခြးေပါက္ေလးတဲ့... ဟုတ္တယ္! ဟုတ္တယ္! လူပ်ိဳႀကီးတေယာက္ေျပာခ်င္ရာေတြေျပာၿပီး အေျဖမေတာင္းဘဲ အူေၾကာင္ေၾကာင္လုပ္သြားတဲ့ ေနရာ"

"ဟားဟား... ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္တာ ကေလးေလးရာ... စိတ္မေကာက္နဲ႕... အဲ့ဒီ႐ြာေလးကို ကိုယ္လည္း သတိရေနတာ... ကိုယ္တို႔အခ်စ္ေတြ စခဲ့တဲ့ေနရာေလးပဲ... သြားၾကမယ္ေလ"

"အင္း... အဲ့ဒီတုန္းက ကြၽန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းၫႊန္လိုက္တာလို႔ ေျပာခဲ့တယ္မဟုတ္လား... အခု သူက အဲ့ဒီ႐ြာေလးနားမွာ တည္းခိုခန္းေလး ဖြင့္ထားတယ္တဲ့... ၿပီးေတာ့ ဒီ၁၀ႏွစ္အတြင္းမွာ ႐ြာေလးက တိုးတက္လာတာ.. ၿမိဳ႕အေသးေလးလိုေတာင္ ျဖစ္ေနၿပီတဲ့ ကိုရဲ႕... အဲ့တာေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္က တခါေလာက္ သြားလည္ခ်င္တာ"

"အင္း... ကေလးအလုပ္က အဆင္ေျပတယ္ဆို သြားၾကမယ္ေလ"

"OK!!! ဒါဆို ေသာၾကာေန႕ညေန အဲ့ကိုသြားၾကမယ္... စေနေန႕ တေနကုန္ေလွ်ာက္လည္ၿပီး တနဂၤႏြေေန႕မွ ျပန္လာၾကမယ္ေလ... ေနာ္ အကို"

"ဟုတ္ကဲ့ပါဗ်ာ... ေဟာဒီက ကေလးေပါက္စီစဥ္တဲ့အတိုင္းပါ"

"အကို!! ကြၽန္ေတာ့္အသက္ ၃၀ျပည့္ေတာ့မွာပါေနာ္... အကိုနဲ႕စေတြ႕ခါစလို ကေလးေပါက္စ အဟုတ္ေတာ့ဘူးဗ်"

"မသိဘူးကြာ... ကိုကို႔မ်က္စိထဲေတာ့ ကေလးက အၿမဲကေလးေပါက္စပဲ... ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ကိုကို႔ရဲ႕ RJ Wangေလးပဲ"

Aloha!Where stories live. Discover now