Snažím se vydávat každý večer,někdy to vyjde bohužel pozdě. Vždycky to začínám psát pozdě. Zítra možná nevyjde musím m psát projekt a nevím. Papík.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
DreamPOV:
V noci jsem ještě přemýšlel o Gogym. Myslel jsem, že už dávno spí ale najednou se otočil. Položil si hlavu na moji hruď, strašně jsem se musel červenal. Nevim jestli spal a otočil se ve spaní nebo byl pořád vzhůru. Pokud byl vzhůru tak mě asi viděl se červenat a to jsem se červenal docela dost. Je to strašné příjemné být sním tak nablízku. Už jsem ho ale neobjímal, ale hladil jsem ho rukou po zádech. Po nějaké době jsem usnul.Ráno:
„ Dreame spíš" řekl jemňoučkým hláskem Gogy tak aby mě kdyžtak neprobudil. Byl jsem unavenej, takže jsem řekl jen „ uhmm". „Ještě se vyspi slyším, že jsi unavený" bylo to od něj tak roztomilé. Pořád mi ležel na hrudi, chtěl se zvednout, ale já jsem ho chytil za ruku, aby nikam nechodil. „ Zůstaň tady ještě se mnou prosímmm" poprosil jsem ho. „No dobrá když si to přeješ" lehl si ke mě tak aby mě mohl hladit po vlasech. Připadal jsem si tak dobře. Po ráno měl ještě rozcuchané vlasy, takže byl roztomilejší.
Ještě jsme tam nějakou dobu leželi, pak ale Gogy řek, že už musíme vylézt. „ Opravdu už musíme" vůbec se mi nechtělo. „Ano už je půl 10 a my pořád ležíme v posteli". Vím že bylo pozdě ale mě to nevadilo. „A nestačilo by kdyby jsme se třeba jen přesunuli na gauč". „Nestačilo, mužem se třeba koukat na telku, ale už pojď". „No jo pořád". Gogy už odcházel a já jsem furt ležel v posteli, nechtělo se mi nic dělat. „Pojď už Clayi" v tu chvíli jsem se zarazil a zařval jsem „Clayi??". „No a nejmenuješ se tak". Nevim proč ale bylo to zvláštní když mi řekl Clayi, ale byl to hezkej pocit. Už jsme přicházel za ním dolů a on chtěl zas zařvat abych už šel, ale pak mě uviděl.
[George má patrový barák]
„Proč jsi na mě chtěl zas řvát".
„Chtěl jsem svůj si už přišel za mnou, abych tady nebyl sám". Zarazilo mě co řekl, bylo to ale roztomilé. Sedl jsem si k němu a zeptal jsem se ho jestli mu nevadí, že mu budu říkat Gogy. Chvilku se na mě koukal pak jen řekl „a bude to e vadit, že ti budu říkat Clayi". Zakýval jsem jako, že mi to vadit nebude.
Na oběd jsme si objednali pizzu a jen tak si povídali. Večer už jsem šel rovnou k němu do postele si lehnout. Ale jsem se umejt jako první, takže když pak přišel Gogy tak si lehl vedle mě. Čekal jsem na to až přijde. Když si lehl vedle mě, tak jsem se k němu otočil a trošku se k němu naklonil. Díval se na mě a pak mě políbil, pak znovu a znovu. „Miluji tě Gogy". „Ja tebe Dreame". Začal mi pomalu dělat flíčky na krku. Převrátil jsem ho tak aby ležel pode mnou. Pomalu jsem mu začal sundávat tričko. To se mu moc nelíbilo protože chtěl byt ten lepší, takže se mě pokusil pře rarit aby byl on nahoře. To se mu ale nepovedlo a na oplátku jsem ho několikrát políbil na břichu,krku a puse. Trošku mi tam vzdychal jak jsem mu dělal cucfleky. Pak se mu ale podařilo mě obrátit abych byl já ve spod. Začal mi sundavat rukou i kalhoty. Řekl jsem buď já první nebo nic, to asi nečekal protože se dělal smutnýho. Hned pak řekl „ja se takhle odradit nenechám" a začal mě líbat.
Přesunul se ke spodní části mého těla a sundal mi spodní prádlo. Řekl jen „ já vím, že můžu" a začal mi ho kouřit. Jednou rukou jsem mu držel rameno a druhou jsem se držel prostěradla. Když viděl jak si to užívám zrychlil. Už jsme to nevydržel a začal jsem tam vzdychat nahlas. Když jsem se mu udělal do pusu obrátil jsem karty. Byl vyděšenej protože to nečekal. Hned jsem ho začal líbat a pak jsem se přesunul k jeho kalhotům. Když jsem mu je sundal, obrátil jsem ho na břicho a začal mu tam pomalu zajíždět. Vzdychal nahlas tak jsem trošku přidal. Když jsem skončil začali jsme se zas líbat. Oba dva jsme byli vyřízení, takže jsme šli spát.✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Chci vám jen říct, že to mám z jiných ff. Nevim jak jste si to užili asi jste to nečekali, abych se přiznala já moc taky ne. Takže dobrou noc, přeji krásné sny pokud jdete spát. Papík.