Huh pozdě, snad si to aspoň užijete. Papík
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
DreamPOV:
Když jsme vešli do pokoje tak už byli 2 ráno. Gogy si hned lehl na postel a usnul, ani se mu nedivím. Doufal jsem, že aspoň něco bude, ale jak vidím Gogyho tak budem jen poslouchat. Máme tlusté zdi a pokoje daleko od sebe, ale jsou fakt hlasitý.Jediný co je na tom dobrý je, že už od nás z domu všichni vypadli. To je tak jediný, možná ještě, že se jim můžu posmívat. To Karl asi moc daleko nedojde, jak tak poslouchám.
Myslím si, že kdyby se k nim přidal Quackity tak jim to vadit vůbec nebude, zvlášť když jsou opilí. Quackity je pro každou srandu, ten by do toho šel, možná i s nadšením. Já bych do 3 radši nešel, ani nevím s kým. Jedinej kdo mě napadá je Sap ale to by bylo fakt hodně, hodně, hodně divný. Navíc co potom Karl, ale zas by tam měl Quackityho.
To se hodně zvrtklo to moje přemýšlení. Ale v tom mi pomohá to jak je slyším. Sousedi jsou až trošku dál od nás (naštěstí), takže je slyšet nemůžou. Ani si nechci představovat jak moc bych je slyšel, když by se k nim přidal Quackity.
Na Gogyho naštěstí ten alkohol dost působí, takže v klidu spí jak miminko. Kromě toho, že on teda nekrakení. Spí mi na hrudi, takže mu hladím vlasy. Divím se, že kvůli tomu kolik toho vypil, nesedí nad záchodem. Az na to, že je ožralej jak prase, tak je docela roztomilej.
Nevim co jim tak dlouho trvá, připadá mi to jak půl hodina už. To jen tak odhaduju, protože se přez Gogyho nemůžu natáhnout k mobilu. To si tam snad přitáhly Quackityho nebo jako proc je pořád slyším. Snad tam nenatáčí nic pro dospělé, protože už by mohli skončit.
Jako slyším teda jen Karla a občas Sapa jak zařve "tak se mi to líbí". U ty věty bych vybuchnul smíchy, ale nemůžu aby se Gogy nevzbudil. Ten Gogy mi to všechno kazí i když nic nedělá, nemůžu se kouknout na mobil a nemůžu se smát. Na záchod jsem si naštěstí došel ještě dřív než si na mě lehl.
Konečně už nic neslyším, asi po hodině (aspoň mě se to tak zdálo). Vím hodina je kravina, protože ani Sap, ani Karl by to hodinu nevydrželi. To by asi dřív Karl umřel, než kdyby to vydržel od Sapnapa hodinu.
Gogy se trošku pohnul, takže už dosahnu na mobil. Schválně napíšu Sapnapovi. Jestli sem vletí a probudí Gogyho tak ho zabiju, protože já se tady kvůli němu nemohl hýbat, ani smát.
D=to jste si s tím nemohli pospíšit
S=ty jsi nás slyšel
D=kdyť jste byli slyšet i kdybych si dal sluchátka na maximum. Gogy je tak opilej, že spal a nevnímal vás.
S=Jestli si ze mě budeš dělat prdel, tak já si budu dělat prdel z tebe a ty si pamatuješ moc dobře co jsi mi říkal.
D= hele před nima si z tebe dělat prdel nebudu, ale až někde budem sami tak se budem srat navzájem.
S= jo tak prosimtě už jdi spát
D= já už jsem chtěl jít spát dávno
S= jo prosimtě aby jsi se neposral
D= už jdi spát
Předpokládám, že vstanu nejdřív v 12, pokud mě ovšem Gogy nevzbudí. Ale zas sice spí dýl ale je ožralej jak prase. Možná se všichni vzbudíme až okolo 1pm.
...
Jak jsem předpokládal je půl 1pm a jsem vzhůru jen já. Trošku jsem strčil do gogyho aby se probral. Slezl ze mě a otočil se na druhou stranu, aby nemusel vstávat, co taky čekat.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Trošku kratší vím ale aspoň něco. Papík