25. část

249 9 2
                                    

Omlouvám se za minulou kapitolu, psala jsem to na počítači a z nějakého důvodu se mi tam nechtěli ukazovat nějaký písmena, takže doufam, ze jste to nějak tak přečetli. Užívejte čtení a omlouvam se, ze až po tak dlouhý době, papík.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

DreamPOV:
Ráno když jsem se probudil, šel jsem nejdřív dolů se napít vody. To jsem ovšem jeďte netušil, ze dole najdu kluky a Alex bude mít zlomenou nohu a Nick ruku. Jelikož jsem byl vyděšený co se stalo, tak jsem něco řekl trochu vic nahlas

„Vy magoři, co jste proboha dělali"=D

Karl, který asi nebyl naštěstí moc opilý, si dal prst k píše a naznačil mi abych byl zticha. Přišel ke mne a začal mi vysvětlovat co se stalo. Po třeba pul hodině vysvětlování jsem zjistil, ze Alex lezl na tyč, na kterou mohl kdo chtěl, ale jelikož byl už dost namol, tak spadl a Nick ho chytal. Protože jsou ovšem oba dva moc šikovní, tak si Alex při padání zlomil nohu a Nick při chytání ruku. Karl s nimi šel ven a tam jim zavolal taxi, který s nimi dojel až k nemocnici, kde je doktoři museli ošetřit. Moc šťastní z toho ale nebyli a myslím si, ze se jim nikdo nemůže divit, protože kdo by chtěl ošetřovat dva opilý debily. Po par hodinách ošetřování musel Karl zavolat taxi, aby je odvezl k nám, ale to bylo už asi pul 6 ráno. A závěr je takový, ze Karl měl jednoho panáka z donuceni za svoje peníze, dva debily na hlídání, utratil peníze za taxi a ještě se vůbec nevyspal, kvůli tomu, že jsem ho vzbudil a ještě ty dva debily musel dotáhnout z taxi do nemocnice, pak zase do taxi a pak z taxi domu. Teď ho docela dost lituji.

Řekl jsem mu ať jde spat, ze se o ne postarám. Karl kyvnul a odešel nahoru do Nickova pokoje. Šel jsem ještě za Gogym ho zkontrolovat, jestli je v pohodě. Když jsem vešel ke mne, tak Gogy už byl vzhůru, ale vypadal trochu zničeně a ani k mluvení se nezmohl. Mavnul rukama ať ho zvednu a donesu na záchod.

„Už můžeš odejít, na záchod si zvládnu dojít sám"=G

„No a kdo má vědět jestli třeba nespadneš"=D

Musel jsem ho trochu pošáklid, ale po chvíli co se na mě Koukal, ze by mě nejradši zabil, jsem odešel. Chvíli jsem čekal za dveřmi.

(Samozřejmě, ze ho nechtěl zabit, doufam, ze chápete jakej pohled myslim)

„Um Clay odnesl by jsi mě prosím na zpátek"=G

Přesně na tohle jsem čekal, protože když jsem viděl v jakem je stavu, tak mi bylo jasný, ze sám to nezvládne.

„Samozřejmě zlato"=D

Umýt ruce si zvládl sám, takže já ho jen odnesl k posteli. Sedl jsem si na postel, takže on byl na mem klíně.

„Nechtěl by jsi si to zopakovat"=D

Šibalsky jsem se na nej usmál.

„To ti to nestačilo už predtim"=G

„Ale mně se tak strašně líbí jak vzdycháš"=D

Gogy trochu zčervenal

„A co když to uslyší kluci pokud už jsou doma, to by bylo trapný, takže ne"=G

To už jsem Gogyho dal zádyna postel, aby ležel a opřel se nad něj.

„Kluci spí a urcite se jen tak neprobudí a i kdyby, tak až na Karla jsou oba ožralí, takže by jim to nedošlo a Karl se rozhodne neprobudí, na to je až moc unavenej. Navíc vzpomeň si jak jsi si to včera užíval nebo snad ne"=D

To už Gogy poznal, ze je v háji a zrudnul ještě vic. Věděl jsem, ze na nej budu muset pomalu, aby mi ještě neumřel. Začal jsem ho líbat, sice ze začátku odporoval a snažil se mě odstrčit, ale pak mu došlo, že to stejně nemá smysl a vzdal to.

DNF 18+Kde žijí příběhy. Začni objevovat