Jedná z předposledních kapitol, uívejte Papík
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
DreamPOV:
Právě jsme se vzbudil a radi se oblékl, Gogy pořád spal. el jsem se kouknout k Sapovi, viděl jsem jak tam spí vichni tři, tak jsem jim radi zavřel. Nevěděl jsem co mám dělat, tak jsem si el zpátky lehnout. Ani se nedivím, e jetě spí, je teprve 7. Nevím proč jsem se jen tak od sebe probudil tak brzo. V 8 mě probudilo, jak Gogy el na záchod, tak jsem si sedl a koukal na tik tok. Gogy po chvíli vyel z koupelny.
"Neví v kolik se vrátili?"=D
Já celou dobu spal, take ne."=G
Lehl si ke mně zpátky na postel, tak aby mi leel na hrudi a mohl se mi koukat na mobil. U mi to ani nevadí, e se mi takhle kouká do mobilu.
Byl jsem se tam za nimi podívat a leeli tam vichni tři u sebe, take vypadali docela spokojeně, na to, e včera toho vypili podle mě hodně. Moná je Karl odtáhl, take toho nestihli vypít moc."=D
To je dost moný, protoe Karl na ty kluby moc není, take tam asi nechtěl trávit zbytečně moc času."=G
Chvíli jsme se koukali na tik tok, ale pak jsme se začali bavit o Alexovi. Probírali jsme jestli je moný, e by se mu mohli líbit kluci a nebo se mu líbí jen holky. Po dlouhým debatováním jsme doli k tomu, e mu to je asi tak nějak jedno, e by byl schopný se vyspat s holkou i s klukem. Bavili jsme se jetě o náhodných věcech i o dovolený.
Nejlepí by bylo kdybychom spolu procestovali celý svět, celý svět ne, protoe na nějaký místa by se mi úplně jezdit nechtělo, ale chápete jak to myslím. Mě by nejvíc lákalo asi Japonsko, protoe miluji tu jejich kulturu a i jazyk, který bych chtěl umět, ale nechce se mi ho učit a jiná monost jak se ho umět tu asi není, take mám smůlu. Jiní Korea musí být taky hezká. Nejvíc mě lákají Asijský země, protoe komu by se taky nelíbily Asiaté, e? Nebo bych chtěl někdy ochutnat Český pivo, protoe tam ho pije snad kadý.
Gogy by se rád kouknul do Řecka, Chorvatska nebo panělska. Máme toho hodně na procestování a peníze na to budou, take se těím na naí budoucnost. Jetě chvíli jsme si tam povídali a pak jeden z kluků zaťukal na dveře.
Dále"=D
Dveře otevřel Nick.
Budeme objednávat pizzu, chcete taky"=N
Klidně, objednej nám prosím tě dvě unkoví"=D
Gogy vdy chtěl unkovou, tak jsem to řekl i za něj a on jen pokýval hlavou na souhlas. Nick pak odeel a řval na Alexe, ať objedná dvě unkový. My jsme pak dále pokračovali v povídání a koukání na tik tok.
Po tak půl hodině jsme slyeli zvonit dveře a o chvíli později kluků jak řvou, aby jsem se li najíst. Protoe jsme měli docela hlad, tak jsem okamitě vyběhli z lonice. Vichni jsme seděli na gauči a koukali na Simpsons.My dneska zase půjdeme někam do varu, půjdete s náma "= A
Já radi zůstanu doma, protoe by to nedopadlo dobře, kdybych tam s váma el"=G
Já taky, nechci riskovat, e bych udělal něco čeho bych pak litoval" =D
No dobře, ale je to vae chyba" =A
A jak to vůbec dopadlo včera, nezdálo se mi, e by jste měli kocovinu" =D
Protoe nás včera Karl odtáhl, protoe se mu zdálo, e tam leí po nějaký holce a Alexe jsme tam samotnýho nechat nemohli" =S