✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
DreamPOV:
Radši už nebudu přemýšlet o tom co se stalo včera. Dnes je pátek a zítra by měl přijet Karl za Sapnapem. Gogy už jim pomohl aby se sešli. Napadlo mě, že by jsme přijeli nastejno s Karlem a přišli k nám spolu dohromady. Gogy už byl vzhůru, ale pořád byl v mém obětí a nechtělo se mu nic dělat.„Gogy napadlo mě, že zítra přijedeme s Karlem k nám a aby jsme jim pomohly tak uděláme párty"=D
„A ty tam chceš přespat"=G
„Jo máme se Sapnapem pokoje daleko od sebe, takže by to nemuselo být tolik slyšet. Už jsme párty u nás dělali a přišlo docela hodně lidí, takže se nemusíme bát, že by nikdo nepřišel"=D
„Dobře, tak já Karolovi napíšu"=G
„Tak mu zavolej hned, já půjdu udělat snídani"=D
Gogy vzal do ruky mobil a já se vydal dolů do kuchyně. Našel jsem si nějaký recept na palačinky, aby jsme měli nějaký jiný jídlo. Jsou docela jednoduchý, jen vajíčko a mouka.
Než jsem snídani dodělal tak to trvalo hodinu, nechápu jak to, že to trvalo tak dlouho, mě to uběhlo rychle. Gogy vylezl už před nějakou dobou, ale šel do koupelny. Už jsem měl snídani hotovou, tak jsem šel za Gogym do koupelny.
„Haló Gogy seš tam"=D
„Jojo jsem tady, potřebuješ něco"=G
„Ne jen jsem udělal snídani a už je hotová, tak jestli by jsi mohl přijít"=D
„Jo za chvíli přijdu, neboj"=G
Zajímalo by mě co tam dělal, možná jen seděl na záchodě a koukal na tt. Už jsem si sedl ke stolu v obýváku. Seděl je tam už třeba 5 minut, už mě to nebavilo. Šel jsem do koupelny nahoru, naštěstí se nezamknul.
Překvapilo mě co jsem tam viděl, Gogy byl opřeném o zeď a spal. Zajímá mě proč leží zrovna tady, úplně se mi nezdá, že by tady jen tak usnul. Trošku jsem do něj strčil, aby se probral.
„Vstávej proč spíš tady, víš existuje něco jako postel a tam si můžeš v klidu lehnout=D
„Jak jsem se sem dostal"=G
„To by jsem se měl zeptat spis já tebe. Pamatuješ si aspoň jak jsem tě volal na snídani"=D
„Jo to si pamatuju ale už nevím jak se stalo, že sem tady usnul"=G
„S tim ti neporadím, ale stihnul jsi tady usnout za 5 minut. Tak už se pojď nasnídat"=D
Přišlo mi divní, že Gogy si nepamatuje jak usnul, ještě mi řekněte, že má třeba alzheirma. To bych asi nepřežil psychicky. Zvedl jsem Gogyho že země a šel s ním dolů. Během tich 5 minut už jsem stihl sníst nějaký palačinky, takže jsem neměl hlad.
„Já už jsem si svoje snědl, jedinej kdo nejedl jsi ty"=D
Sedl jsem si na místo kde má sedět Gogy a poklepal si na stehno, aby si na mě sednul. Byl chytrej takže to hned pochopil. Začal jíst, já jsem ho objímal a měl položenou hlavu na jeho zádech.
Když už dojedl tak se otočil směrem ke mě, měl trošku špinavou pusu od palačinek. Prstem jsem mu to setřel a dal mu pusu. Obejmul mě a takhle jsem se tam objímali nějakou tu chvíli. Napadlo mě, že na oběd by jsme mohli do nějaké restaurace. Gogy by nás tam musel zavést protože já se tady nevyznám.
Když jsem to řekl Gogymu tak souhlasil. Šel uklidit do kuchyně nádobí. Mě to nedalo a musel jsem se kouknout do koupelny. Všechno bylo v pohodě jen u umyvadla ležely nějaký prášky. Naštěstí to byli prášky jen na bolení hlavy, ale byli už prošlí, to je asi ten důvod proč Gogy ležel na zemi. Dál už jsem neřešil.
GeorgePOV:
Za chvíli budem vycházet do restaurace, jedna je poblíž do ty půjdem. Oba jsem měli normální oblečení co se nosí ven.Nebyla to nějaká spešl restaurace, takže jsme se nemuseli oblíkat nějak všelijak. Bylo to spíš něco jako hospoda ale vypadalo to trošku jako restaurace, ale restauraci to nepřipomínalo, jen trošičku. Byl to naštěstí jen kousek od baráku, takže se šli pěšky.
„Víš, že jsi si vzal prošlí prášky na bolest hlavy, to byl možná ten důvod proč jsi tam ležel. Ty prášky jsem vyhodil"=D
„Tak to by mě nenapadlo"=G
Celou cestu jsme se drželi za ruce, ale do vchodu do restaurace jsme se pustili. Nevim proč ale přišlo nám to nějaký blbý, nechtěli jsme poutat pozornost, dohodli jsme se na tom takhle.
I přesto, že jsme protestoval tak Dream zaplatil jídlo. Celou dobu jsem si povídali a pořád se smáli. Poslední dobou jsem moc neměl náladu a tohle mi ji zlepšilo na 101%. Domů jsem došli v pohodě a už bylo pozdě takže šli spát.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Nemám už energii, proto je to tak krátký a tak divně napsaný. Nechtělo se mi nic extra vymýšlet. Papík=<