15. část

524 28 14
                                    

Píšu takový kraviny, protože vždy zapomenu co jsem napsala předtím. Papík

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

DreamPOV:
Večer jsme šli normálně spát aby jsme se stihli sbalit, je sobota. Letenky máme taky už zaplacené, letadlo letí v 2pm a přiletí mě ve 3pm. Budem už vyrážet o půl hodiny dřív. Je 8am, Gogy vstal jako první a musel mě vzbudit, ale to nikdo nemusí vědět.

Právě je 9am a my se začínáme balit (věci).
Ještě máme 5 hodin. Karlovi jsme napsali, že přijedeme ve 3pm. Bude čekat na letišti na nás a pak pojedeme společně domů, odveze nás taxi.

Karl si zabalil prý asi tak na měsíc. Já jsem si zabalil věci a oblečení, které potřebovalo vyprat jsem vypral. Gogu si zabalil jen já 2 týdny, říkal, že víc toho nepotřebuje a máme pračku.

YouTube nás živí docela dobře oba dva, sice já vydělávám víc, ale letenku jsme si zaplatili každý sám. Sice jsem Gogymu nabízel, že mu to zaplatím, ale nakonec si to zaplatil sám.

...

Trvalo nám se zabalit docela dlouho, protože je 11am. Nevim co nám na tom tak dlouho trvalo, ale je pravda, zej jsme kontrolovali jestli mám všechno zabaleno, kdybych neměl tak k Gogymu nejedu naposled, takže by se nic nestalo.

Oba dva jsme se dohodli, že nejlepší k obědu bude pizza, máme salámovou. Měli by tady být do 15 minut, to snad ještě vydržím. Gogy už se taky nemůže dočkat. Dost nám vyhládlo při tom uklízení.

Ještě předtím než je zavolal Sapnapovi o mě a o Gogym tak jsem to oznámil rodičům. Rodič bylo jedno, že je to kluk hlavně, že někoho mám, proto mi to trvalo taky tak dlouho, mamka se se mnou vybavovala pil hodiny.

Potom jsem zavolal Sapnapovi. Prý nám závidí, že tohle nezažívá s Karlem. Je to můj nejlepší kamarád, takže jsem mu řekl i to co jsem prožívali po večerníčku. Asi to byla chyba, sice to nebude nikomu říkat, ani před nikým, ale mě s tím bude štvát a to jako hodně štvát.

Pizza už je konečně tady. Gogy se s nadšením přicupital, je to strašně roztomilé jak je malinký a neumí chodit rychle. Já jsem běžel za ním s peněženkou, protože tu si samozřejmě zapomněl (jasně, že jsem vzal svoji, abych to zaplatil já). Když jsem to platil tak Gogy už byl společně s pizzami dávno v obýváku. Ani nezaregistroval, že jsem to platil ze svýho.

...

Už byl čas a tak jsme vyráželi na letiště. Vzali jsme si taxi, aby jsem nemuseli řešit, že by musel někdo odvézt Gogymu auto. Ještě počkat další tu půl hodinku, aby oznámili náš let. Letiště naštěstí není moc narvané, takže si mužem povídat normálně bez toho aby nás někdo mohl slyšet.

Oba dva jsme přecpaní ještě z ty pizzu. Sice jsme od ty doby nic jiného neměli, ale tu pizzu jsme snědli celou. Kdyby jsme neletěli letadlem tak si možná ještě něco dám (do tich 2 pm). Nehodlám riskovat, že by jsem hodil kufr v letadle a hlavně když letím s Gogym.

Bylo by hodně divný kdybych jen tak odešel na záchod třeba tak na 10 minut a pak se vrátil se vrátil s flekem na triku od obsahu mého žaludku. Když nad tím takhle přemýšlím tak se mi z toho zvedá kufr jen když na to pomyslím.

Já si tady tak hezky přemýšlím a ani nevnímám, že má Gogy ruku na mém stehně. Mojí rukou jsem mu propletl prsty, abych tam nemusel sedět jen tak a koukat se na jeho ruku.

...

Brzo tady asi usnu zase. Když jsme se pokusil usnout poprvý, tak mě po chvíli probudil Gogy, že se musíme jít odbavit věci. A teď mě probudila nějaká stará bába, která nám oznamovala, že přiletělo letadlo. Samozřejmě myslím tu paní, která tam hlásá ty letadla.

Gogu už se strašně těší na Karla a Sapnapa. Takže do mě okamžitě začal strkat abych se probudil a šel s ním.

Nevěděl kam, v životě ještě letadlem neletěl. Zatáhl jsem ho do vchodu letadla aby jsi mohl jít sednou. Seděli jsme hned vedle sebe, samozřejmě, že chtěl sedět u okna, ani se mu nedivím u okna chce sedět každý.

Jeho roztomilému kukučku se nedalo odmítnout. Nemůžu uvěřit, že mě má takhle omotaného kolem prstu,je to sexy. Panebože nad čím to zas přemýšlím.

...

Gogy vstávej už budem vystupovat"=D

Gogy se konečně po několika strčeních probral. Vystoupili jsem z letadla, vzali si kufry a šli vyhlížet Karla.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Omlouvám se za pozdní vydání. Vím spoustu lidí neradi sedí u okna ale hodilo se to tam. Papík

DNF 18+Kde žijí příběhy. Začni objevovat