10. část

814 32 3
                                    

Včera jsem byla na testech a mám covida, takže možná budou vycházet kapitoly každý, opravdu každý den, pokud nebudu líný prase. Pokud nějaký den nevydám kapitolu tak mi prosím do poslední kapitoly, do komentářů napište "líný prase". Jo a vím je to zmatečný někdy píšu v budoucnosti někdy v minulosti, taky se v tom nevyznám, ale nevím co je pro vás lepší, takže to píšu tak divně. Papík.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

GeorgePOV:
Ráno jsem čekal až se Dream vzbudí, abych se mu mohl trošku vysmát. Samozřejmě jsem si to užil, ale potřebuju si aspoň trošku zavtipkovat. Nechce se mi ale čekat, takže půjdu dolů. Už můžu docela normálně chodit, takže jsem nám udělal snídani a donesl jsem ji dreamovi nahoru. Dream už byl na mobilu, taky mi to trvalo asi půl hodiny na to, že to byly jen vajíčka.

„Tak ti to sem musím přinést když nám nemůžeš chodit. Hehe"=G

Strašně jsem se těšil až si z něho taky budu moct dělat srandu a nebude se už posmívat, že nemůžu chodit.

Jestli jsi to nedělal jen aby jsi se mi mohl vysmívat"=D

Ne prosimtě jak tě tohle mohlo vůbec napadnout. Hehe"=G

Když jsme dojedli tlak směr šel streamovat a zeptal se ho jestli nechce půjčit noťas, že by hrál se mnou. Řekl, že radši ne bude prej na mobilu. Počítá stím, že budu streamovat třeba dvě hodiny, takže mě zajímá jestli to vydrží, kdyžtak může na televizi.
Když jsem streamovat tak Dream šel asi po půl hodině domů. On tu bolest snášel líp, takže mu to tolik nevadilo. Když šel po schodech dolů tak zakopl a zařval tak, že to slyšel i chat. Chat se mě ptal kdo to zařval tou bolestí a já jen odpověděl, že musím na chvíli odejít a vypl mikrofón.
Sešel jsem dolů a Dream si držel palec u nohy, takže předpokládám, že se mu povedlo zakopnout.

Nemusíš se mi tady zabít, jak to mám teď asi vysvětlit chatu, že se mi tady objevil Dream a že je tak nemotorného, že zakopl"=G

„To tě víc zajímá chat než já jo"= D

„Ale prosimtě já vím, že ty to zvládneš, kdyť můžeš i chodit"=G

To je pravda, že to zvládnu no dobře máš pravdu, chatu řekni, že ti jen něco spadlo nebo, že se jen něco se stalo a budeš to mít vyřešený"=D

Dobře ale ty by jsi měl taky někdy streamovat jestli nechceš aby to bylo divní, že mi doma padák pořád věci a ty nestreamuješ. Půjčím ti svůj počítač, ale dej si tam svůj účet, jinak by jsme byli totálně v háji"=G

Jo já vím, hele jdu už na stream jinak ti to moc neuvěří"=D

Šel jsme streamovat a streamoval sem ještě další dvě hodiny.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Dneska možná vydám ještě jednu za včerejšek. Je taková kratší vím ale lepší než nic a navíc není až večer. Papík.

DNF 18+Kde žijí příběhy. Začni objevovat