3

1.5K 76 28
                                    


Tanjiro: o iblis benim küçük kız kardeşim! Dışarıdayken, ailem bir iblis tarafıdan saldırıya uğradı. eve geldiğimde hepsi ölmüştü. kız kardeşim bir iblise dönüşmüştü. fakat kimseyi yemedi! Asla yapmadı...ve yapmayacak da! ne olursa olsun insanlara asla zarar vermeyecek!

-(içimizden konuşuyoruz) Bana benziyor. Onun hislerini az çok anlayabiliyorum.

İguro: zırvalarını kendine sakla. Ailendense, onu neden savunduğunu anlarım. Senin tek bir sözüne dahi güvenemem. Ben özellikle sana inanmıyorum.

Gyomei: Bir iblis tarafından ele geçirilmiş. Bu zavallı kızı hemen öldürelim Böylelikle ruhu çabucak huzura erebilir.

(atlıyorumm ve Oyakata-sama'nın geldiği yere geliyoruz. cümlelerim biraz bozuk gibi)

.:Oyakata-sama eve döndü.x2

(direk harf koysam kızmazsınız umarım)

O-geldiğin iyi oldu. Sevgili evladım... Hava bugün, şaşırtıcı derecede güzel. Acaba gökyüzü mavi mi?

...

O: Tanjiro ve Nezuko'nun durumunu tasdik ettim. Bunu hepinizin kabul etmesini istiyorum.

G: Oyakata-sama'nın isteği dahi olsa da buna razı gelemem

U: Ben de göz alıcı bir biçimde karşıyım! Bir iblis avcısının bir iblisle dolaşması kabul edilemez!

K:Oyokata-sama ne dilerse yaparım!

- Kanroji-san'a katılıyorum. Oyakata-sama bunu istiyor. Ona karşı gelmek istemiyorum.

M:Bana iki türlü de uyar. Nasıl olsa unutacağım.

-(içinden) ''unutacağım.'' mı?

(atlıyorum, mektuba geliyoruz)

Bu mektup eski bir Hashira'dan... Urokodaki Sakonji-sama'dan geliyor. kısaltılmış halini okuyacağım''Lütfen Tanjiro'ya, bir iblis olan kız kardeşinin refakat etmesine izin verin. Dayanıklı akıl sağlığı sayesinde, Nezuko insani hislerini kaybetmedi. Açlık durumunda dahi hiçbir insanı yemedi ve bu durum iki yıldan fazla sürdü. ihtimal dışı görünse bile su götürmez gerçek budur. Nezuko'nun bir insana saldırması durumunda Kamado Tanjiro ile birlikte Urokodaki Sakonji ve Tomioka Giyu da seppuku(onurunu korumak için int***r etmek) yakarak kefaretlerini ödeyeceklerdir.''

-HASHİRA TOPLANTISI-

....

O:Fakat o iblisler hala özgürce insanları yiyor, güçleniyor ve hayatta kalıyorlar. Ölenlerin uğruna yapabileceğimiz yalnızca bir şey var. Bugün burada bulunan Hashiralar'ın, feodal çağın ilk nefes kullanıcısı kılıç ustalarından beri en iyi birim olduğuna inanıyorum.

Uzui Tengen

Rengoku Kyojuro

Kocho Shinobu

Kanroji Mitsuri

Tokito Muichiro

Himejima Gyomei

Shinazugawa Sanemi

İguro Obanai

Tomioka Giyu

Tamaki Hinata

Çocuklarım, başaracağınıza inanıyorum.

---------------------------------------------------------------------------------------

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sanırım bugünlük bu kadardı<3

 Sanırım bugünlük bu kadardı<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Muichiro  x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin