-Shinobu Pov-
Hinata-chan'ın davranışlarındaki değişiklik belli oldu. Gerçekten onu seviyor ama şuanlık onların arasını yapmaya kalkamam. Tokito-san duygularından emin değil. En iyisi Hinata ve Mitsuri'yle konuşmak olur.
-Hinata Pov-(Muichiro koşarak çıktığı zaman)
Muichiro: Ne?
*koşarak çıktı
- Ha? Muichiro? Hayır, hayır o herşeyi duydu.
Mitsuri: HİNATA-CHAN GERÇEKTEN ÜZGÜNÜM BAĞIRMAMAM GEREKİRDİ!
- Hayır Mitsuri, eninde sonunda öğrenecekti.
Mitsuri: Evet ama yine de-
- Lütfen Mitsuri, senin suçun yok.
Mitsuri: Peki onla konuşsam ve durumu açıklasam? Aslında sevmediğini ve yanlış anladığımla ilgili konuşsam nasıl olur-
Shinobu: HİNATA-CHAN MİTSURİ-CHAN!
- Shinobu...
Nefes nefese kalmıştı. Bir süre nefes alıp verdi ve söyledi.
Shinobu: Biraz konuşalım mı?
Mitsuri: Olur. Ne hakkında?
- Tabi
Shinobu: Sakin bir yere geçelim.
- Ha neden ki, burası olmaz mı?
Nedenini başımı sola çevirdiğimde göz göze geldiğim Muichiro'yla anladım. Kafamı hızla çevirip
- Evet. Geçelim.
...
Shinobu: Rengoku-san ve Tokito-san'ın konuşmalarına kulak misafiri oldum. Muichiro, Rengoku'yla senin hakkında konuşuyordu. Sizin konuşmalarınızı duyduğunu ve bilmediğini söyledi.
Mitsuri: Sonra?
Shinobu: Rengoku-san sevip sevmediğini sordu ve Muichiro Hinata'nın yanındayken karnında uçan şeyler olduğunu yani karnının kelebeklendiğini (Böyle mi deniyodu) ve yüzünün kızardığını söyledi ama bunun zehrin etkisi olduğunu düşünüyor.
Mitsuri: Vay be!
Shinobu: Hinata-chan bir şey demeyecek misin?
- Shinobu, Mitsuri.
Shinobu: Ha?
Mitsuri: Hinata-chan bir sorun mu var?
- Hayır. Sadece, ben teşekkür ederim.
Mitsuri: Ne için? Bunu yapmamız çok normal arkadaşız değil mi?
Shinobu: Evet Hinata-chan.
- Gerçekten... Ha, sanırım kararımı verdim. Ona itiraf edeceğim.
Cidden mi? Bunu hangi cesaretle söyledim? Ben bir aptalım...
Shinobu: Bu kadar erken mi?
Mitsuri: GERÇEKTEN Mİ?
- Aslında hayır yani evet
Shinobu: Hinata-chan ne demek istiyorsun?
- Boşversenize. Gidip söyleyeceğim.
Cevap almayı beklemeden koşarak çıktım. Bunu neden dediğimle ilgili bir şey bilmiyordum. Sadece o an söylemek istedim. Onu bulabileceğim tek yerin bahçe olduğunu biliyordum muhtemelen bulutları izliyor. Tahmin ettiğim gibi oradaydı. Yanına gitmek ve söylemek istiyordum. Ama bir şey beni engelliyordu. Korkularım? Tereddütlerim? Özgüvenim? Hepsinin ortaya karıştığı bir şeydi bu. Ve sonunda yanına gittim.
-Muichiro?
Muichiro: Ha? Hinata?
-Konuşmak ister misin?
Muichiro:Ne için?
- Duydukların hakkında.
Muichiro: Ne duymuşum ki?
- Benim ve Mitsuri'nin konuşması
Muichiro: Ah, o mu? Evet benim de seninle konuşmam gerekiyordu. Şöyle gel
- Peki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muichiro x Reader
Fiksi Umum"Küçüklüğünden beri her şeye bir cevabı olan kız şimdi konuşamıyordu. Belki konuşsa, kalbi ağzından çıkardı. Sanırım..." Kitabı okuduğunuz için teşekkür ederim! Benim ilk kitabım. Arada animeden ve mangadan aldığım konuşmalar olabilir. Yazım hatala...