6

1.3K 73 150
                                    

Harry Potter izlediniz mi?

İzlediyseniz, hangi binadasınız?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Kuyunun kapağı açılıyor. Bir insan? Hayır, o aradığımız iblis.

M:Onu insanların olmadığı bir yere çekmemiz gerek

-:Nasıl olacak

M:Şöyle-

*:Selam genç hanım!

-:Bir genç kızın daha ölmesine izin veremem.

M:Bekle o tuzak! Aptal neden beni dinlemeden gidersin ki...

-:Hey, iblis

*:Seni arıyordum küçük velet. Arkadaşın nerde?

M:Çok mu belli ettik? Boşversene, öldükten sonra bir önemi olmayacak.

...

''Tam konsantrasyon... Üçüncü biçim: yalancı gölgeler'' Kılıcımı iblise doğru salladım. Evet, verdiği hasar büyüktü en azından ben öyle sandım, fakat boynunu kesemedim, kesemedik.

Muichiro: HİNATA, SAĞDA

-:Ha

iblisten aldığım darbe sayesinde geriye savruldum. Burası bilmediğim bir yerdi ama iblisin sadece kas gücü kullanmadığını öğrendim.

Çok konuşuyor çünkü ağzından gelen ses beyine bir komut olarak gidiyor ardından beyin hayal görmeye başlıyor.

İnanılmaz, onu çok küçümsedik. Muichiro'yla berber çalışmadığımız sürece onu yenmek imkansız.

...

-‭Muichiro Pov-

Şu aptal...

Muichiro: Oi kocakarı, sıkmaya başladı. Bitirelim artık.

*:kocakarı mı? Seni küçük iblis avcısı...

Muichiro: Biliyor musun, senin yanında bir saniye bile durmak midemi bulandırıyor.

*:Senin, benim tatlılığım karşısında şeker komasına girmen gerek velet.

Muichiro: Neden? Kafanı kestiğimde ölüp gideceksin ama değil mi?

''sis nefesi tekniği...birinci biçim: Gökyüzünde asılı uzaktaki sis''

*:Başımı kesmekten mi bahsediyordun? Ucuz numaraların beni öldüremez küçük.

...

Hinata: MUİCHİRO KAÇ ORDAN GÖRDÜKLERİN GERÇEK DEĞİL

Muichiro: Ne-

Vurduğu darbe sayesinde Hinata gibi bilmediğim bir yere savruldum fakat Hinata'nın bağırışı yüzünden iblis çok uzağa fırlatamadı. Bu iyi, çabuk olup yanlarına gitmem gerek...

-Hinata Pov-

*:herşeyi bozmak zorunda mıydın sanki? Peki ilk önce küçük sevgilin değil sen öleceksin. Onu kandırmak kolaydı

Sevgili mi? Onunla mı?

:Çok uzun sürdü teyze. Seni öldürmem gerek

*:Söylediklerin tatlı suratıma hakaret.

:Evet, evet ''Gölge nefesi tekniği, beşinci biçim: Gölgelerin sessizliği ''

*:Boşuna, iki küçük veletsiniz. Bu kadar eğlenmek yeter, sana en güzel ölümü tattıracağım.

evet boşuna seni asla tek başıma yenemem...

Muichiro:''sis nefesi tekniği...ikinci biçim: katmanlı sis''

:Gölge nefesi tekniği, dördüncü biçim: Gölgelerin sonsuzluğu''

Bu sefer aynı anda saldırdık. Evet boşuna değildi iblise ciddi bir hasar verdik.

Muichiro: Yeter bu kadar. Son hamleyi yapalım.

:Evet.

''sis nefesi tekniği yedinci biçim: pus''

''Gölge nefesi tekniği, altıncı biçim: Gölgele canavarları''

*:Hah bu numaraları bana yediremezsiniz! Ha kayboldu mu? Hayır, orada. Bekle bu gölge hangisinin gölgesi? Çoğaldılar mı? İmkanı yok oradalar evet. Hayır, kayboldular.

Bekle bir dakika heryer sise boğulmuş, ama bazı belirli yerlerde yok oluyor ve gölgeleri beliriyor nasıl olabilir...

Muichiro: Baksana öldürme konusunda konuştuklarında ne kadar ciddiydin?

*: Ne?

:Üzgünüm teyze, güzel yüzüne veda et.

*: Ne demeye çalışıyorsunuz? Sizi öldürüp Muzan-sama'ya bildireceğim.

Muichiro: Öyle mi?

*:Hey veletler neden ters döndünüz? Ne başım, başımı kesmiş.

Muichiro: Elveda, kocakarı.

:Muhtemelen bir daha görüşemeyeceğiz.

*:Hayır, hayır iki küçük çocuğa mı yenildim. Bu imkansız ben yenilmem ben en güçlüsüyüm olamaz.

:Çeneni kapayıp ölsen hepimiz mutlu olacağız.

Muichirou: Tamam anlaşılan işin bitti.

...


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Muichiro  x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin