5

1.3K 79 278
                                    

-Geldiklerinde-

 -:Doğru ya, ilk önce kalacak bir yer bulmamız gerek. Burada ne kadar kalacağımızı bilmiyoruz. Bulup gelirim hemen.

Kolumu tuttu (klasik sahne susun)

Muichiro: Kaybolmaya falan mı çalışıyosun?

-:Ne alakası var sadece kalacak yer arıyodum.

Muichiro: Kalacak bir yer var zaten.

-:Dışarısı mı? Hiç kusura bakma Shinobu'nun azarlarını tekrar çekemem ha ayrıca orda bırakıp gitmek ne sen ciddi misi-

Muichiro: Biraz sussan diyorum. Tam karşında duruyo kalacağımız yer.

-:Ah, burası demek.

Muichiro: Evet. Gidiyoruz.

-:Şimdi nereye?

Muichiro: Araştırma yapacağız.

-:Tamam, sen sağ ben sol taraftan gidelim, araştırma yapalım. Dönünce burada buluşuruz.

Onaylamasını bekledim, hiçbir şey söylemedi. Dediğim gibi sağa doğru gitti.

...

*Gece genç kızların öldüğü yerde araştırma yapıyor*

...

-:Oh, hey

?:siz, kimsiniz? Ah, lütfen beni tutmayın burada daha fazla kalamam siz de öyle yapın.

-:Merhaba ben Tamaki Hinata. Üst seviye bir iblis ile ilgili araştırma yapmam gerek.

?:Nasıl yanı? Kimsiniz, oyun arama küçük, bu tehlikeli.

-:İblis Avcısı Birliğindenim. Buraya bir üst seviye iblis için gönderildik.

?:İblis avcısı demek. Anladım, size yardım etmek isterim.

-: Peki, teşekkürler. Gece dışarıda bir iblis gördünüz mü bayım?

?:Sanırım, evet

-:Tam olarak neredeydi?

?:Oradaki eski kulübenin arka tarafında. Bir anda yok olup bir anda beliriyor, saklanma yeri olabilir. O korkunç. Lütfen onu öldürün Tamaki-san

-:Merak etmeyin. Onu öldürmeden dönmeyeceğiz

?:Teşekkürler.

Eski kulübenin arkası demek. Biraz daha araştırma yapıp dönerim.

Bu sefer kulübenin yakınındaki evlere gidip soracaktım

İleride kulübenin yanındaki evden çıkan biri vardı. Ona sormanın doğru olacağını düşündüm

-Bayım merhaba ben İblis Avcısı Birliğindenim. Size sormak istediğim şeyler var konuşabilir miyiz?

?:Anlıyorum, demek iblis avcısısınız.

-Evinizin yanındaki eski kulübenin arka tarafında bir iblis görmüş olabilir misiniz?

?:Evet, gece saat 3 gibiydi su içmeye kalkmıştım tam o sırada bir çığlık duydum. Baktığımda bir iblis genç kızı yiyordu. Daha sonra kulübenin arka tarafına gitti ve yok oldu.

-:Kulübenin arka tarafında saklanma yeri var mı?

?:Evet. Kulübenin arka tarafında bir kuyu var.

?:Ah, birde iblis kendine insan görünümü verebiliyor. Asıl görünümü uzun kulakları, gözleri yerinde ağzı ve vücudu balığa benziyordu. Kanatları vardı...

-Yardımınız için teşekkürler bayım.

Peki, dönsem iyi olur

...

Anlaşılan Muichiro daha dönmemiş. Yaklaşık bir yarım saat sonra geldi ve araştırmalarımız hakkında konuştuk.

-***'da eski bir kulübe var. Onun arkasında da bir kuyu var orası iblisin saklanma yeri olmalı.

M:Anladım, o zaman iblis kulübeden çıktığında normal bir insanmış gibi davranıyor ve özellikle genç kızları yiyor. İblisin nasıl göründüğü hakkında bir şey bilmiyorum.

- Ben biliyorum. Uzun kulakları, ağızı yerinde gözleri, balığa benzeyen vücudu ve kanatları var.

M:Anlıyorum, şimdi-

-Hey, Ondan önce dinlenmemiz gerek.

M:Ama-

-Güneşin batmasına 2 saatten fazla var Tokito.

M:...

------------------------------------------------------------------------------------------------

şimdi ben hem Muichiro hem de Tokito yazıyorum umarım kafanız karışmıyodur-

şimdi ben hem Muichiro hem de Tokito yazıyorum umarım kafanız karışmıyodur-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Muichiro  x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin