Günaydın. Nasılsınız?
Toplantı bittikten bir süre sonra odama çekildim. Uyuma çabalarıma rağmen uyuyamadığımı anlayınca dışarı çıktım. Hava biraz soğuktu ama pek umrumda değil biraz yürüdükten sonra tekrar uyumaya çalışırım. Dediğim gibi de yaptım, bir süre dolaştım fakat bu dolaşma Tokito'yu görene dek devam etti. Hava soğuktu ve Tokito üzerine hiçbir şey almadan dışarıda yıldızları izliyordu.
Yanına gitmeden önce içeri girip iki örtü aldım. Yıldızları izlemeyi seviyordum.
...
-:Şey, Tokito-san?
M-Sen... kimdin?
-:Ben-
M- Hatırladım. Tamaki Hinata değil mi? Elindekiler, onlar ne için?
-:Bunlar mı? Örtü.
M- Ah... Ne yapacaksın?
-:Bunlar, ikimiz için.
M-Ha?
-Yıldızları izlemiyor musun?
M-evet
-:Hava soğuk, üşüteceksin.
M-Teşekkür ederim. Sen de mi izleyeceksin?
-Sanırım...
M-İzleyelim.
Konuşma gereği duymadım. yanına oturdum bir örtüyü ona verdim. başımı yukarı kaldırıp izlemeye başladım. Uykumun geldiğini fark etmedim bile. O zaman için, sadece yıldızları izlemek istemiştim...
-Muichiro Pov-
-Uykun geldi gibi. Yatağına git. Ha? Şu aptal... yatağında uyumalıydın.
(Sey Muichironun sizi yatağınıza taşıyacağını düşünmediniz dimi ĞDWÇCWDÖLSK)
Üstümdeki örtüyü alıp Hinata'nın özerine örttüm ve oradan kalkıp yatağa gittim.
----------------------------------------------------------------------------------------
Gitmeden önce kendinin bile duyamadığı bir ses tonuyla ''benimle yıldızları izlediğin için teşekkürler'' dedi. O ses tonuyla deyip demediği hakkında tartışabiliriz.
...
?: Hinata-chan! Üşüteceksin. Neden dışarıda uyursun ki?
gözlerimi araladım sesin sahibi Shinobu'ydu. Dışarıda uyuduğum için beni azarlıyordu. Bir dakika, dışarıda mı uyudum?
-:Ne?
Shinobu:''Ne'' derken bildiğin dışarıda uyumuşsun. Umarım üşütmemişsindir dün gece oldukça soğuktu.
-: Umarım...
Shinobu: Gerçekten Hinata, dün gece ne yaptın?
-: Ah, şey ben yani biz Muichiro'yla yıldızları izledik muhtemelen ben uyuya kaldım o da üstümü örtüp gitti.
Shinobu: Anladım. Neyse kahvaltı yapalım gel hadi.
Başımı salladım. Beraber Kelebek Konağına(?) gittik orda kahvaltı yaptık. Çok geçmeden
(BAKIN SİMDİ KARGA OLUYORUM ĞÇVŞÖLEŞÇC)
:GAAK! TOKİTO MUİCHİRO VE TAMAKİ HİNATA İÇİN GÖREV GAAK! DOĞUYA GİDİN. ORADA ÜST SEVİYE BİR İBLİS GÖRÜNDÜ GAAK!
(ĞDŞFWDNQLDCM GAAK YAZMAK ÇOK SARDI BU ARADA)
-Görev demek...
Shinobu: Hinata-chan dikkatli ol.
Mitsuri koşarak geldi.
Mitsuri: HİNATAA-CHANN DİKKAT ET.
-Beni merak etmenize gerek yok aslında...
Biz fark etmeden Muichiro seslendi.
Muichiro-Gidelim mi?
-Evet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muichiro x Reader
General Fiction"Küçüklüğünden beri her şeye bir cevabı olan kız şimdi konuşamıyordu. Belki konuşsa, kalbi ağzından çıkardı. Sanırım..." Kitabı okuduğunuz için teşekkür ederim! Benim ilk kitabım. Arada animeden ve mangadan aldığım konuşmalar olabilir. Yazım hatala...