8

1.1K 74 169
                                    

Şimdi arkadaslar bu bölümde olaylara dalıyorum

Bir süre girip girmemek konusunda kararsız kalsamda girdim. Japon balıklarını izlemeye dalmıştı. Beni fark etmedi bile.

- Muichiro?

M: Sen miydin?

- Evet, nasılsın?

M:Ben iyiyim. Shinobu-san yarına çıkabileceğimi söyledi.

- Anladım.

M:Sen neden gelmiştin?

-:Ben mi şey nasıl olduğuna bakmak için ve senden özür dilemek için gelmiştim.

M: Özür mü? Neden?

-O zaman biraz daha güçlü olsaydım eğer-

M: Ne alakası var? Elinden geleni yaptın.

-Öyle mi düşünüyorsun?

M: Evet.

- Peki. Dinlen sen

M: Tamam...

Çıktım. Aslında kalmak istiyordum fakat Muichiro'nun yanındayken sürekli değişik bir duygu içinde oluyorum fakat bu duyguyu anlayamıyorum.

...

Mitsuri :Hinata-chann! Hinata-chan! HİİNATA-CHAN!

- Mitsuri... Bir sorun mu var.

Mitsuri: Evet seni çok fazla çağırdım ve duymadın. Ne düşünüyorsun.? Bekle bir dakika şimdi Muichiro-kun'un odasından çıktın. YOKSA MUİCHİRO-KUN'LA KAVGA MI ETTİNİZ?

- Hayır tam tersi. Onun yanındayken sürekli değişik duygular içinde oluyorum ve bilmiyorum sürekli onu görmek istiyorum.

Mitsuri: ŞİMDİ ANLIYORUM HİNATA-CHAN SEN AŞIKSIN

Ne? Aşk mı dedi? Hayır hayır ben aşık olmam. Kimseye aşık değilim, imkansız.

-Aşk mı?

- Evet. Sen basbaya Muichiro'yu seviyorsun. Çok tatlısınız!^^

-Muichiro Pov-

Hava almak için dışarı çıkmaya karar verdim. Tam çıkacakken Mitsuri-san ve Hinata'nın konuşmalarını duydum.

Mitsuri: ŞİMDİ ANLIYORUM HİNATA-CHAN SEN AŞIKSIN

Aşk? Hinata kime aşıkmış ki?

Hinata: Aşk mı? Hayır, hayır bu cidden imkansız.

...

- Evet. Sen basbaya Muichiro'yu seviyorsun. Çok tatlısınız

-Ne?

O an sesli söylediğimi fark etmedim bile. Kapıyı açtım hemen kapının önündelerdi. Duymuş olmalılar.

...

Bir şey söylemeden koşarak bahçeye çıktım. Bir süre kelebekleri izledim ve yanıma Rengoku-san geldi

Rengoku: TOKİTO-SAN NASILSINIZ? GÖREVDE YARALANIP VÜCUDUNUZA BİR MİKTAR ZEHİR ALDIĞINIZI DUYDUM.

- İyiyim 

Rengoku: İYİ OLMANA SEVİNDİM.

- Ve birde Rengoku-san, size güvenebilir miyim?

Rengoku: TABİKİ GÜVENEBİLİRSİN.

-Peki. Biraz konuşabilir miyiz?

Rengoku: KONUŞALIM

...

- Kapıdan çıkmak üzereyken Hinata ve Mitsuri-san'ın konuşmalarını duydum. Mitsuri Hinata'nın bana aşık olduğunu söyledi ve ben bilmiyorum.

Rengoku: SEN ONU SEVİYOR MUSUN MUİCHİRO-SAN?

- Hayır. Sadece onun yanındayken karnımda uçuşan şeyler oluyo ve yüzümün kızardığını hissediyorum. Zehirin etkisi olmalı.

Rengoku: AHAHAHA MUİCHİRO-SAN SEN ONU SEVİYORSUN. BİRAZ BU KONU HAKKINDA DÜŞÜNMENİ ÖNERİRİM.

-Anladım. Benimle konuştuğun için sağ ol  Rengoku-san

Rengoku: NE DEMEK. ASIL BEN, BANA İÇİNİ AÇTIĞIN İÇİN

TEŞEKKÜR EDERİM

Shinobu herşeyi duymuştu*


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Muichiro  x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin