Dokončit tuhle obálku jsem se přemlouvala fakt dlouhé měsíce. Vzhledem k tomu, že nevlastním tablet a musím dělat všechno myší, což znamená dvakrát tolik práce a náročnější manipulaci, tak jsem věděla, že to bude fakt opruz. Zkrátka mě to pořád demotivovalo. No, konečně jsem ji po dvou dnech dodělala.
Kdysi jsem vytvářela vektorové letáky pro firmy a webové prezentace klientům, takže to pro mě není žádná novinka, ale v práci jsem měla k dispozici tablet, takže to nebyla taková hrůza a šlo to hladce. Nicméně zachybělo mi zkusit znovu tento styl, a co jsem si v posledním roce všimla, tak na wattpadu je poměrně vítaný.
Představuji vám obálku, která je od prvního až do posledního pixelu moje. S pomocí vestavěných funkcí a pomůcek, které photoshop nabízí. A s hromadou mnou za roky vytvořených štětců, vzorků a utilit jsem byla schopná vytvořit něco, k čemu nebylo třeba hledat žádné volně dostupné obrázky.
Proto budu trhat hlavy dvojnásob, pokud moji práci někdo ošklivě zneužije, takže opravdu prosím nemazat žádné podpisy a byla bych nesmírně ráda (za předpokladu, že obálku někdo někdy použije), kdyby byl v anotaci zmíněn i můj účet, protože tohle dítě mi dalo poměrně dost práce.Jako vždy složka obsahuje PSD soubor pro adobe photoshop + použitý font + prázdný JPG obrázek pro ty, kteří by si ji chtěli upravit jinak.
Připomínám, že pokud by chtěl někdo nápis nadepsat, klidně se může ozvat a já mu to upravím.Originální náhled obálky: http://candita.cz/wp/mp.jpg
SOUBOR KE STAŽENÍ: http://candita.cz/wp/mraky.zip
Odkazy najdete v komentářích.GRAFIKA PRO VÁS
Další moji grafickou tvorbu jako je GRAFIKA ke stažení a GRAFIKA na objednávku najdete na mém účtu.
Sekce GRAFIKA ke stažení je určená pro uživatele grafických programů - poskytuje ke stažení volné materiály, které pro vás osobně vytvářím a jsou převážně vhodné pro adobe photoshop (ale nejen ten).
Sekce GRAFIKA na objednávku obsahuje ukázky prací dělaných na zakázku. Převážně obálky, ale také záhlaví nebo loga.
ČTEŠ
GRAFIKA (premades)
RandomPREMADES - GRAPHICS | Obálky, profilovky, záhlaví, grafika. Návrhy nejen na obálky pro vaše příběhy a účty. Balíčky vkládám volně ke stažení v zipu s možností doplnit si vlastní název knihy nebo upravit samotný PSD soubor v grafickém programu. Různá...