Tak zase šlápneme trochu do fantasy. Při renderování obrázku s čarodějem jsem původně zamýšlela něco na moji RP postavu z wowka, ale nevylezlo z toho v podstatě nic, co by odpovídalo mojí představě. Za to mám zase nějakou desítku renderů tohoto typu a nevím, co s nimi, tak asi skončí na obálkách.
Chlapíka jsem ještě dost překreslovala, nejen ten oheň, ale hlavně teda byla potřeba dodělat různé odrazy světla a ohně, plus nějaké drobnosti jako plášť nebo trochu oblečení. Ale musím říct, že tohle mě hodně bavilo, čím víc se to blížilo nějaké mojí představě, tím víc jsem si to užívala, i když jsem nad tím strávila nespočet hodin, nechávala obálku několik dní uležet, abych si vždycky získala nějaký odstup a ještě asi třikrát jsem ji přetvářela. Nakonec to asi už vzdávám a končím a nechávám takto. Mně osobně se docela líbí, co vylezlo z tak nenápadných obrázků.Obálka má zase náročněji řešené písmo, takže opět bez balíčku ke stažení, zájemci nechť se ozvou přímo mně.
Originální náhled: https://candita.cz/wp/strazce.jpg
POUŽITÉ MATERIÁLY:
GRAFIKA PRO VÁS
Další moji grafickou tvorbu jako je GRAFIKA ke stažení a GRAFIKA na objednávku najdete na mém účtu.
Sekce GRAFIKA ke stažení je určená pro uživatele grafických programů - poskytuje ke stažení volné materiály, které pro vás osobně vytvářím a jsou převážně vhodné pro adobe photoshop (ale nejen ten).
Sekce GRAFIKA na objednávku obsahuje ukázky prací dělaných na přání. Převážně obálky, ale také záhlaví nebo loga.Moji grafiku a kresby naleznete také na instagramu, kde se vyskytuji pod přezdívkou blanch.candita, nebo taky na morfuska.deviantart.com.
ČTEŠ
GRAFIKA (premades)
RandomPREMADES - GRAPHICS | Obálky, profilovky, záhlaví, grafika. Návrhy nejen na obálky pro vaše příběhy a účty. Balíčky vkládám volně ke stažení v zipu s možností doplnit si vlastní název knihy nebo upravit samotný PSD soubor v grafickém programu. Různá...