Obálka, kterou jsem měla rozpracovanou asi měsíc, než jsem se dokopala ji dokončit. V materiálech níž není všechno, protože jsem pravá blondýna a prostě jsem si smazala dva obrázky, co jsem renderovala v Midjourney (kůň a jeden z pozadí). Ale jako na férovku, dala jsem si je bokem do složky, abych je pak nehledala, až budu dělat náhledy materiálů a samozřejmě jsem si tu složku smázla. Přitom jsem na ni hleděla a vůbec mi nedošlo, že bych se měla podívat dovnitř a zkontrolovat obsah. Klik a byla fuč. A ještě jsem rovnou dala vysypat koš. Dobře já.
Mně asi přeskočilo. Já jako nemám slov. Máme v rodině Alzheimera i demenci, tak fakt doufám, že už to nezačíná...
No nic.Takový ďábelský koník. Trochu jsem ho překreslovala a dodělávala (a rozohnila), ale jinak byl velmi inspirující na námět.
El Diablo znamená španělsky ďábel. Nějak se mi k tomu líbil nejvíc ten inkviziční jazyk :DDneska zase bez balíčku, protože písma jsou řešená na několik vrstev. Takže pokud by měl o obálku někdo zájem, řekněte si a já vám ji přepíšu.
Originální náhled: https://candita.cz/wp/diablo.jpg
POUŽITÉ MATERIÁLY:
GRAFIKA PRO VÁS
Další moji grafickou tvorbu jako je GRAFIKA ke stažení a GRAFIKA na objednávku najdete na mém účtu.
Sekce GRAFIKA ke stažení je určená pro uživatele grafických programů - poskytuje ke stažení volné materiály, které pro vás osobně vytvářím a jsou převážně vhodné pro adobe photoshop (ale nejen ten).
Sekce GRAFIKA na objednávku obsahuje ukázky prací dělaných na přání. Převážně obálky, ale také záhlaví nebo loga.Moji grafiku a kresby naleznete také na instagramu, kde se vyskytuji pod přezdívkou blanch.candita, nebo taky na morfuska.deviantart.com.
ČTEŠ
GRAFIKA (premades)
AléatoirePREMADES - GRAPHICS | Obálky, profilovky, záhlaví, grafika. Návrhy nejen na obálky pro vaše příběhy a účty. Balíčky vkládám volně ke stažení v zipu s možností doplnit si vlastní název knihy nebo upravit samotný PSD soubor v grafickém programu. Různá...