Pořídila jsem si asi před půl rokem VIP Midjourney, které si měsíčně platím (využívám ho k pracovním věcem) a tím pádem mi umožňuje daleko lepší zpracování renderů.
Pokud už umíte zadávat vyloženě efektivní kódy a funkce, jaké si AI bere ke zpracování, tak se to vyplatí, protože freeware Midjourney generuje obrázky horší kvality (mimo jiné má omezený počet užití). A u volně dostupného MJ navíc nemáte možnost doplňkových funkcí a úprav.
Ono se to zdá na první pohled jednoduché, že tam člověk zadá jen třeba tři slova a něco z toho vyleze, ale pokud už si opravdu hledíte kvality, rozlišení, konkrétních prvků a dynamiky obrázku, je třeba si s tím trochu víc pohrát (funkce, co jsem si otestovala a skloubila už čítají i 200 slov na jeden příkaz, protože čím konkrétnější je, tím je pochopitelně i lepší). Díky tomu někdy u tvoření jednoho obrázku strávím i tři hodiny času, testuju příkazy, různá slova, vylepšuju kvalitu, upravuju tvary, člověk se ani nenaděje a stráví u toho půl dne. Ne na každý příkaz vyleze opravdu použitelný obrázek, který by působil autenticky.Takže většinou to vypadá tak, že generované obrázky, které vytvářím, ještě dokresluju nebo upravuju, protože z takových 90% s nimi nejsem úplně spokojená (ale jsou to vesměs věci, se kterými si umím v photoshopu poradit, jen to zabírá další hodiny času). Nicméně někdy se stane, že mi z renderů vyleze opravdu velmi hezká věc, která už ty úpravy vůbec nepotřebuje. A to se mi po dlouhé době stalo teď s několika příkazy. Rozhodla jsem se, že se tedy s vámi o tyhle kousky podělím i tak. Normálně bych si je schraňovala pro sebe (protože obecně vzato si prostě za ně platím), ale mám toho teď fakt hodně.
A právě proto, že mi jich vygenerovalo MJ docela dost, tak jsem z nich udělala jakousi sérii na tři díly. Tak, aby k sobě ladily zpracováním.
Je možné využít všechny tři na nějakou trilogii, ale je možné využít i jednotlivé kusy, nebráním se ničemu. Přesto vkládám všechny tři naráz jako celek, co k sobě patří.
Co na ně říkáte?
1. díl
Originální náhled: https://candita.cz/wp/dc/1.jpg
ČTEŠ
GRAFIKA (premades)
RandomPREMADES - GRAPHICS | Obálky, profilovky, záhlaví, grafika. Návrhy nejen na obálky pro vaše příběhy a účty. Balíčky vkládám volně ke stažení v zipu s možností doplnit si vlastní název knihy nebo upravit samotný PSD soubor v grafickém programu. Různá...