Před nějakým časem jsem na FB wattpad skupině dala výzvu, ve které jsem žádala členy skupiny, aby mi vymysleli témata k vytváření obálek. Něco jako motivace, které bych se mohla do budoucna chytit. Někdy je fajn zkrátka vymyslet i něco na zadání, aniž bych znásilnila svoji inspiraci.
Tak tohle je první pokus. womiska zadala: labuť do dark fantasy stylu, barvy do fialova. V pozadí nějaký temný hrad, nejlépe zřícenina.
Tak úplně nevím, jestli se mi to podařilo splnit. Ale musím teda říct, že jsem šíleně trpěla, když jsem obálku musela nechat ve fialové, protože ve dvou jiných odstínech se mi líbila mnohem víc :D. Nicméně řekla jsem si, že zadání je zadání. Jestli to evokuje dark fantasy, to musíte asi posoudit vy.Tentokrát jsem si hodně pohrála s kombinacemi krajin různých fotografií (jedna fotka hradu je moje, jako u předešlé obálky - jedná se o zámek v Hradci nad Moravicí), abych vytvořila krajinu vlastní a s temnějšími prvky. Rámeček je můj. Teda částečně. Vytvářela jsem ho před nějakým časem z kousku ornamentu, který byl z free stocku. Možná, že až přelstím svoji lenoru, tak ho dám někdy taky ke stažení jako ty ostatní.
Ta vlnovka kolem té labutě se mi úplně nepovedla, ale byl to asi už desátý pokus a ztrácela jsem u toho nervy, tak jsem to nakonec vzdala a nechala takto.Název naskočil tak nějak sám, ale hádám, že takhle to Publius Ovidius Naso nemyslel.
Balíček ke stažení nepřikládám, kdyby měl někdo zájem o cover, ať se ozve. Písmo je zase řešené na několik vrstev, takže by se v tom asi každý nevyznal.
Originální náhled obálky: http://candita.cz/wp/promeny.jpg (odkaz v komentáři)
Náhled se mi nějak podělal v pravém rožku knihy, i když netuším, jak se mi to povedlo. Ale jako obvykle jsem si neuložilo zavčasu vrstvu, takže to holt zůstane takhle, nemám už chuť se do toho pouštět znovu, i když můj vnitřní perfekcionista značně trpí.
POUŽITÉ ZDROJE:
GRAFIKA PRO VÁS
Další moji grafickou tvorbu jako je GRAFIKA ke stažení a GRAFIKA na objednávku najdete na mém účtu.
Sekce GRAFIKA ke stažení je určená pro uživatele grafických programů - poskytuje ke stažení volné materiály, které pro vás osobně vytvářím a jsou převážně vhodné pro adobe photoshop (ale nejen ten).
Sekce GRAFIKA na objednávku obsahuje ukázky prací dělaných na přání. Převážně obálky, ale také záhlaví nebo loga.Moji grafiku a kresby naleznete také na instagramu, kde se vyskytuji pod přezdívkou: blanch.candita
ČTEŠ
GRAFIKA (premades)
عشوائيPREMADES - GRAPHICS | Obálky, profilovky, záhlaví, grafika. Návrhy nejen na obálky pro vaše příběhy a účty. Balíčky vkládám volně ke stažení v zipu s možností doplnit si vlastní název knihy nebo upravit samotný PSD soubor v grafickém programu. Různá...