Letos jsem se rozhodla, že využiju témata inktoberu k vytváření obálek. Vím, že je to kreslící výzva, ale proč toho nevyužít i v grafice. A protože nemám v plánu tvořit obálku denně, neboť to bych vážně nezvládla, a nemám v plánu jít ani postupně výzvu po výzvě, tak jsem se rozhodla, že stejně tak začnu s předstihem, když už jsou témata venku.
Možná mi to potrvá čtvrt roku, možná rok, ale ráda bych všechny body splnila. Bez ohledu na to, jak dlouho to bude.A pro dnešek to odstartuju výzvou číslo 3. PATH.
Název jsem ZCELA originálně ukradla jedné počítačové hře, protože se mi ke zpracování zkrátka hodil. Věděla jsem, že slovo PATH v textu chci mít tak jako tak, a pak se mi vybavila zmíněná hra (kterou jsem teda nikdy nehrála, ale znám ji přes kamarády).Přikládám seznam promptů:
Obálka je řešená trochu složitěji přes vrstvy, takže nepřikládám balíček ke stažení. Pokud by měl někdo zájem přepsat název, nechť se ozve a já mu to upravím na míru.
A protože jsem použila dost materiálů a nechce se mi prostě už s těmi náhledy zbytečně crcat, tak nepřikládám ani náhled použitých obrázků. Bylo jich celkem sedm. Z toho pět jsem generovala přes midjourney - farmu, dva létající talíře (jeden jsem pitomě ořezala, jak jsem si teď všimla, ale není to na první pohled naštěstí poznat), auto na poli a bouřlivá mračna. Ty jsem teda ale stejně ještě přepracovala přes photoshop a dotvořila filtry a efekty, protože to nebylo ono, takže původní obrázek tam snad už ani není skoro vidět. A nakonec jsem použila ještě dvě vlastní obrázkové textury na doladění detailů a barev. Zbytek je opět jen čáry máry s photoshopem a dodělané efekty - jako světlo z emzácké lodi nebo světla a stíny obecně. Tentokrát jsem využila maximálně a jen mnou vytvořené materiály, takže credits patří kompletně mně.
ORIGINÁLNÍ NÁHLED: https://candita.cz/wp/exile.jpg (odkaz v komentáři)
GRAFIKA PRO VÁS
Další moji grafickou tvorbu jako je GRAFIKA (download) a GRAFIKA (orders) najdete na mém účtu.
Sekce GRAFIKA (download) - je určená ke stažení pro uživatele grafických programů - poskytuje ke stažení volné materiály, které pro vás osobně vytvářím a jsou převážně vhodné pro adobe photoshop (ale nejen ten).
Sekce GRAFIKA (orders) obsahuje ukázky prací dělaných na přání. Převážně obálky, ale také záhlaví nebo loga.
Moji grafiku a kresby naleznete také na instagramu, kde se vyskytuji pod přezdívkou blanch.candita, nebo taky na morfuska.deviantart.com.
ČTEŠ
GRAFIKA (premades)
DiversosPREMADES - GRAPHICS | Obálky, profilovky, záhlaví, grafika. Návrhy nejen na obálky pro vaše příběhy a účty. Balíčky vkládám volně ke stažení v zipu s možností doplnit si vlastní název knihy nebo upravit samotný PSD soubor v grafickém programu. Různá...