V dávných dobách středověkých jsem si dělávala různé avatary v rozměrech 100px na 100px do článků, na fóra, na web a taky ke stažení pro uživatele. Něco málo mi ještě zůstalo po složkách, a tak jsem to k sobě na osobní webovky dala ke stažení.
Jsou tam nějaké avatary na téma Sherlock, Harry Potter, nějaké abstraktní, rostlinné, různě staré, z roku 2004, ale i z roku 2018. Tak nějak se to sešlo. Roztřídila jsem je do různých článků, takže pokud budete mít zájem, musíte si nakliknout všechny články samostatně, není toho málo.
Přikládám pouze malou ukázku.
Vím, že dneska už se avatary tolik nenosí, kolem roku 2010 to byl velký boom, ale třeba se i dnes někomu mohou hodit na osobní blog nebo někam na fórum. Jak je libo. Okrasné rámečky, které některé avatary ohraničují, jsou z mojí dílny. Některé se ještě dají stáhnout přes můj Deviantart účet (mám odkaz zde v menu na účtu), ale ráda bych je časem dala všechny ke stažení i sem do mojí druhé grafické sekce s utilitami a materiály.
Sekce s články a avatary najdete zde (odkaz vkládám do komentářů): https://candita.cz/index.php?p=avatary-a-blendy
NÁHLED
GRAFIKA PRO VÁS
Další moji grafickou tvorbu jako je GRAFIKA ke stažení a GRAFIKA na objednávku najdete na mém účtu.
Sekce GRAFIKA ke stažení je určená pro uživatele grafických programů - poskytuje ke stažení volné materiály, které pro vás osobně vytvářím a jsou převážně vhodné pro adobe photoshop (ale nejen ten).
Sekce GRAFIKA na objednávku obsahuje ukázky prací dělaných na přání. Převážně obálky, ale také záhlaví nebo loga.Moji grafiku a kresby naleznete také na instagramu, kde se vyskytuji pod přezdívkou: blanch.candita
ČTEŠ
GRAFIKA (premades)
AcakPREMADES - GRAPHICS | Obálky, profilovky, záhlaví, grafika. Návrhy nejen na obálky pro vaše příběhy a účty. Balíčky vkládám volně ke stažení v zipu s možností doplnit si vlastní název knihy nebo upravit samotný PSD soubor v grafickém programu. Různá...