Asi bych hned na úvodu na sebe měla prásknout, že valná hromada obálek, které mám rozpracované, jsou na téma Drarry, takže tady asi nějakou dobu budete holt vídat Draca s Harrym. Ale je to zde poměrně rozšířené téma, tak třeba si to své zájemce najde, i když to nebudou žádná umělecká díla (pravdou je, že grafiku na Wattpadu trochu flákám, protože obvykle nemám moc motivaci věnovat tomuto serveru tolik času).
A zrovna tohle byl takový nedomrlý nedokončený pokus, kde jsem už neměla chuť dál pokračovat, takže je to na té obálce vidět. Zejména na fontech, které jsem tam hodila spíš random.
Jak vidíte, obálka je nadepsaná. Dávám k dispozici ke stažení balíček, který obsahuje jak prázdnou obálku v jpg formátu bez textu, kterou si můžete nadepsat podle svého, tak PSD formát pro adobe photoshop, ve kterém lze nadepsaný text změnit. Plus ještě k tomu použité fonty, které jsem pro obálku zvolila (umisťují se do složky Windosw/Fonts na C disku).
Tak tady je to vrcholné dílo, ze kterého přechází až zrak! ;)
Náhled: http://candita.cz/wp/drarry1.jpg
Balíček ke stažení: http://candita.cz/wp/drarry.zip
GRAFIKA PRO VÁS
Další moji grafickou tvorbu jako jsou GRAFIKA ke stažení a GRAFIKA na objednávku najdete na mém účtu.
Sekce GRAFIKA ke stažení je cílená pro uživatele grafických programů - umožňuje stažení volných materiálů, které pro vás osobně vytvářím a jsou převážně vhodné pro adobe photoshop, ale nejen ten.
Sekce GRAFIKA na objednávku nabízí ukázky prací dělaných na zakázku, převážně obálky, ale také záhlaví nebo loga.
Najdete mě taky na instagramu pod přezdívkou blanch.candita
A na deviantartu jako morfuska.deviantart.com
ČTEŠ
GRAFIKA (premades)
RandomPREMADES - GRAPHICS | Obálky, profilovky, záhlaví, grafika. Návrhy nejen na obálky pro vaše příběhy a účty. Balíčky vkládám volně ke stažení v zipu s možností doplnit si vlastní název knihy nebo upravit samotný PSD soubor v grafickém programu. Různá...