4.

74 15 4
                                    

Минаха се две седмици, през които с Криси се опознахме наистина много. Той всъщност не е лош, мил е, грижовен е и всичко останало, което някой някога би искал.

Събота сутрин. Събудих се от звуците на прекрасните птички, които имат гнездо до прозореца ми. Някой ден ще ги изпъдя, честно.
Изправих се и потърках очи, след което погледнах към Кристофър.




- Хей Криси, буден ли си? - не получих отговор, не се е случвало това.. - Криси? Не? Дообре...




Влязох в банята да си взема душ, но изведнъж се замислих. Ами ако вече не ме харесва? Ако нещо му се е случило?
Не... не мисля. Той е голямо момче. Може да се справи с всичко.

Изкъпах се, облякох се, отново не получих отговор от Криси...
Ще се побъркам ако си стоя вкъщи. Само ще мисля за това и ще врътна напълно.
Вместо това звъннах на Техьонг да излезем и той веднага се съгласи, разбрахме се да се чакаме в парка.


Skip time ~





Вече с Техьонг сме в парка, седим на една пейка и си говорим.



- Кристофър днес никакъв го няма... Дори е объркващо да го кажа, но не ми отговаря цял ден. - въздъхнах.

- Може устройството да се е развалило.

- Таее, не се развали дори когато го метнах в задния двор. Невъзможно е, това момче знае какво прави. Чудя се дали не се е случило нещо..

- Кукии, спокойно. Влюбеното зайче се притеснява за хакерчетоо.. - той се засмя и разроши косата ми, а аз моментално се нацупих.

- Млъквай. Млъкваай! Ужасен си.





И в този момент получих съобщение от непознат човек..






- Какъв е този... Мъник, аз съм, чакай ме довечера на това място, ще ти изпратя адреса.... ТЕХЬОНГ ЗНАЕШ ЛИ КАКВО ЗНАЧИ ТОВА?!?!

- По-тихооо, има хора, не сме сами. Ще разбереш кой е издирвания хакер...

- Дааа! Ще го видя..






Облегнах се назад и се загледах влюбено нагоре, съвсем игнорирайки думите на Техьонг, докато в един момент просто се изправих и заприпках към вкъщи да се оправям.

Тае викаше някакви неща по мен, но аз изобщо не го отразих за пореден път, мислейки си за въпросното момче.

𝘉𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘸𝘦 𝘮𝘦𝘵 ꨄ︎ | 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑘𝑜𝑜𝑘Where stories live. Discover now