"დასომი დასომია"

64 9 51
                                    

სანამ ამ თავის წერას დავიწყებ გაცნობებთ, რომ დავიწყე ახალი ფიკი ჯონგგუკზე და თუ გაინტერესებთ შეგიძლიათ წაიკითხოთ. იმედია მოგეწონებათ.
________________________________________

-მისმინე, გახოსვს რომ გიყვებოდით ჩემი ბავშვობის მეგობარზე?
-კი.
-ხოდა ეგ გოგოა დასომი.
-მოიცა...მოიცა... შენი დასომი, ჩვენი დასომია?
-კი.
-ის შენი ძველი მეზობელი, ერთად რომ იყავით სულ და მერე, რომ გადახვედი სხვაგან საცხოვრებლად და რომ დაკარგეთ ერთმანეთი. ეგ დასომია?
-კი.
-ანუ შენზე დიდია?
-ხო 3 თვით.
-ვაიმე!

*მეორე დღე*

დასომის POV:

ენთერთეიმენთში დიდი აურზაურია. შევდივარ და იქვე იგრძნობა დიდი ქაოსი. დღეს ის დღეა, როდესაც FAKE LOVE გამოვა. ფანები ალბათ ძალიან აღელვებულები არიან, ასევე ჯგუფის წევრებიც. ერთი სული მაქვს ვნახო ჩემი ტანისამოსი, როგორ მოუხდა კლიპს.

აი 1 საათია და ოფიციალურ იუთუბ არხზე დაიდო MV.

ვუყურებ და თითოეულ დეტალს ვაკვირდები. პირი ღია მრჩება ისეთი ხელოვნების ნიმუშია, ჩემი ტანსაცმელები, კი არა თვითონ კლიპი. უაღრესად საინტერესო და ლამაზია. თითოეული პაწაწინა დეტალი ისეთ დიდ შინაარს ტოვებს, რომ აღტაცებას ვეღარ ვმალავ.

-მისტერ სოჯუნ.-მივედი მასთან.-თქვენს ფანდომს რა ქვია?
-diamonds.
-მე diamond ვარ, ვსო. გეუბნები ეს სიმღერა მსოფლიო ჰიტი გახდება, დაგენიზლავები თუ გინდა.
-ჰაჰაჰა.
გაიცინა სოჯუნმა და პირველად გავიგონე მისი სიცილის ნოტები, რომლებიც უმშვენიერესი და რაღაც მხრივ ნაცნობი იყო.
-ანუ მოგეწონა დასომ.
-მომეწონა? ჩემი საყვარელი სიმღერაა, შემიძლია საათობით ვუყურო კლიპს ისეთი იდეალურია.
-ძალიან მიხარია, რომ მოგწონს. ანუ დაიმონდი ხარ?
-კი, კი. აბა რაა.
-მაშინ ბიასი ვინ არის?
-ბიასი?
-ხო.
-უი მაპატიე OT4.
-ააა ჰაჰაჰა.
ამაზეც გაეცინა და კვლავ ნაცნობი ჰანგები გავიგონე, ცოტა გამიკვირდა.

💞დაივიწყე ის, Შეხვდი ახალს.💞 (დასრულებული)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن