Noaptea trecuse chinuitor de încet atât pentru Iron cat si pentru Ji Eun . Oboseala si lipsa somnului și-au pus amprenta pe cei doi . In clasa lor liniștea domnea , toți păreau adormiți . Dirigintele intrase in clasa si făcu prezenta . Ii compătimea pe elevii lui care nu mai aveau aceiași vioiciune , erau mai mult stresați de sosirea examenelor .
Iron , insa avea altceva pe suflet .Cu capul pe banca , întors cu privirea spre bancă lui Ji Eun acesta se gândea la ce se intamplat seara trecuta . Inca nu ii venea sa creadă . Totul s-a întâmplat atat de rapid de parca ar fi fost un vis . Inima ii bătea cu repeziciune când își amintea de acel sărut . Poate oricare băiat in locul lui ar fi fost fericit , dar el se simțea trist si se temea de reacția pe care o va avea Ji Eun când va afla ca el este cel pe care l-a sărutat . Se teme ca ea il va urî . "Mai bine plec de aici înainte ca ea sa afle . Nu vreau sa fiu urât de ea! " își spunea Iron .
Ji Eun era si ea neliniștita . Nici ei nu ii venea sa creadă ca a avut atata curaj sa îl sărute . Si ea se temea , dar ea se temea doar ca el ar fi putut sa nu o iubească așa cum ea il iubește . Nu-i pasa cine este el ,nu ii pasa cum arata , ea dorea ca el sa o iubească . Ea avea o vaga bănuială cine ar putea sa fie EL , dar nu făcea nimic pentru ca se temea sa nu se insele in legătură cu identitatea lui .
Orele se terminaseră si ca de obicei Ji Eun mergea spre casa însoțită de Jinwoo . Era o vreme însorită . Se cunoștea ca va veni vara si odată cu ea vacanta mult așteptată .
Jinwoon era agitat si nerăbdător . Dorea atât de mult sa își mărturisească dragostea , dar nu știa cum sa facă sa ii spună fara ca el sa para un ciudat in fata ei . Deodata el o prinse pe Ji Eun de mana si se opri in loc .
-Stai puțin ! Eu as ...eu as vrrea sa îți spun ceva , zice el emoționat .
Ji Eun se oprește in loc si apoi se întoarce cu fata către el . Il vedea pe Jinwoo ca e agitat si emoționat si își date seama ce vrea el sa ii spună . Știa ca acest moment va veni odată si nu putea sa il evite la nesfârșit .
-Ji Eun ...eu ...eu vreau sa îți spun ca ...
-Stiu ce vrei sa îmi spui , dar pentru binele prieteniei noastre mai bine sa nu o spui ! Il întrerupe Ji Eun .
-De ce ? Întreabă Jinwoo dezamăgit .
-Crede-ma e mai bine așa . Nu vreau sa te rânesc pentru ca îmi ești un prieten bun !
-Doar un prieten ?
-Da ...un prieten . Spune Ji Eun privind-ul.
Jinwoo începu sa înțeleagă ce vrea sa spună Ji Eun . Bănuise mai demult ca ea este îndrăgostita , dar mereu el spera ca el sa fie alesul , dar astăzi a primit confirmarea ca nu el este cel de care e îndrăgostita Ji Eun .
-Îmi pare rău ! Spune Jinwoo dand drumul mâinii ei .
Ji Eun se apropie de el lunad-ul in brațe .
-Hai sa fim doar prieteni ! spune ea , iar Jinwoo aproba din cap imbratisand-o strâns pe Ji Eun .
***
Iron a ajuns acasă . După ce și-a salutat tatăl acesta începu sa își facă bagajul . Avea de gând sa plece mâine după ce va da examenul . Știa ca avea șanse mari sa il pice , dar tot dorea sa se prezinte ca sa profite de aceea mica șansă care ii oferea posibilitatea sa treacă examenul .
Simțea nevoia sa vorbească cu cineva , dar nu avea pe nimeni . Kai si Kris desi erau prieteni lui el nu putea sa le spună ce avea pe suflet . Tatăl lui era prea ocupat ca sa poată sa il asculte . In acest moment și-ar dori ca mama lui sa fie lângă el , dar din păcate ea nu era .
CITEȘTI
Bounce
Teen Fiction''-Este amuzant cum am ajuns sa ma indragostesc tocmai de tine , fata pe care doream atat de mult sa o fac sa sufere . Si acum am ajuns sa imi doresc sa te protejez ! Cred ca am innebunit , nu crezi ? '' (Iron/ Jung Hunchul )