Vacanta de primavara se terminase , iar elevi se intorceau inapoi la liceu . Nu erau prea incantati sa se intoarca in locul in care majoritatea dintre ei erau torturati .Torturati ? Dar de catre cine ? Asta intreaba majoritatea strainilor care aud acest ''zvon'' .
''Foreign School''' era unul dintre cele mai bune licee si in ciuda a tot ce se petrece in interiorul acestuia cei din afara lui nu aflau niciodata . Directoarea , o femeie in jurul varstei de 36 de ani , avea intotdeauna grija ca nimeni sa nu afle ce se petrece cu adevarat in acest liceu , pastrand cu grija imaginea liceului . Multi dintre elevi nu o suportau si o poreclisera chiar ''vrajitoarea '', nu arata ca una , dar se comporta mai rau ca o adevarata vrajitoare adevarata .
Pe lângă directoare ,elevi il mai urau si pe Jung Hunchul sau Iron cum ajunsese sa fie poreclit . "De ce era poreclit așa ? " S-ar putea întreba uni . Jung Hunchul practic era un om de fier , nimeni nu a reușit vreodată sa il învingă intr-o lupta , era puternic si agil . "Un om fara sentimente ! " spuneau uni colegi , alti ziceau "Lumea il numește Iron pentru ca are inima ruginita , niciodată nu va fi capabil sa iubească sau sa facă fapte bune ! " ; " E diavolul in persoana ! " si multe alte bârfe ...
Fiecare elev din liceu pornind de la boboci la colegi lui si chiar la uni seniori , a fost torturat sau umilit de catre el . Nici de fete nu avea mila , după ce le umilea in public le arunca in brațele bunului sau prieten Kai . Un coleg de-al sau din anul IV , dar aflat in alta clasa care era mereu in preajma lui Iron . Era genul de tip afemeiat , dornic sa aibă cat mai multe fete in patul sau . Datorita farmecului sau reușea mai mereu , iar după o noapte petrecuta cu ele le arunca ca pe niste carpe ponosite ,ignorând-ule apoi . Circulau zvonuri despre el ca ar avea un copil cu o fata mai mare ca el ce terminase liceu in anul precedent , dar acest zvon nu era confirmat .
Pe lângă cei doi se mai afla si Kris , era singurul normal dintre ei , insa a avut ghinionul de a fi fiul "vrăjitoarei " si de aceea ceilalți il evitau fiindu-le frica de el doar pentru ca mama lui era directoarea liceului . Singuri care il acceptau așa cum este el erau Iron si Kai .
La polul opus se afla Jinwoo . Un băiat băiat simpatic ,vesel , care intotdeauna încerca sa-i ajute pe ceilalți . Nici el nu a scăpat de Iron . In al doilea an a fost bătut de Iron fara ca Jinwoo sa ii fi zis un cuvânt . Intr-o oarecare zi de scoala in timp ce Jinwoo mergea liniștit pe hol , iar Iron ii apăruse de nicăieri in cale lovindu-l de doua ori in fata apoi dispărând asa cum a apărut . Intr-o alta zi un senior di anul patru a incercat sa il loveasca pe Jinwoo , dar Iron il oprise spunand : " Doar eu am voie sa il torturez ! '' lovindu-si apoi senioril . In urma acestei întâmplări prin liceu începuseră sa fie împrăștiate diferite zvonuri care se explice faptul ca Iron a fost atât de blând cu acel puști . Cele mai plauzibile zvonuri ce circulau erau 1.faptul ca Iron era gay si se îndrăgostise de Jinwoo si 2.Iron si Jinwoo sa fi fost prieteni buni in trecut , insa elevi preferau sa creadă prima varianta si putini erau cei care credeau pe cea de a doua ...dar oare care este adevărul ?
Curtea liceului era plina de grupulețe de elevi care își împărtășeau si se lăudau ce au făcut in vacanta de primăvara . Undeva mai intr-un colt Iron împreună cu Kai începuseră sa tortureze un biet boboc de clasa a 9 a . La câțiva pasi de ei Kris citea dintr-o carte nepasandu-i de ceea ce se petrecea in jurul lui . Toată aceasta scena era urmărită de Jinwoo care ar fi vrut sa intervină , si poate ar fi intervenit daca Iron nu ar fi ajuns sa fie in aceeași clasa cu el . Ura sistemul ierarhic al liceului si se întreba cum ajunsese Iron in clasa unde se afla elita liceului . Sau poate Iron era chiar inteligent ?
Clopoțelul răsuna in toată curtea scoli anuntandu-i pe elevi ca e timpul sa intre in clase . Acelasi clopotel il salvase si pe bietul băiat care era torturat de Iron , numai in astfel de momente sa auzi clopoțelul sunând de intrare este ca o binecuvantare .Jinwoo intrase in calsa urmat de Iron si Kris , fiecare asezandu-se la locurile lor .Clasa aXII a A era o clasa formata din cei mai inteligenti elevi ai liceului , erau 13 baieti si 10 fete .
In cateva minute dirigintele isi face aparitia in clasa si numai atunci se face liniste .Domnul Cha era profesorul de Limba Coreeana , avea in jur de 45 de ani , era unul dintre cei mai blanzi profesori si intotdeauna incerca sa isi ajute elevii atunci cand acestia aveau nevoie .
Inainte ca domnul Cha sa inceapa prezenta in clasa dadu buzna un elev care intarziase .
-Domnule Park , a cata oara ai intarziat ? intreaba dirigintele suparat pe tanarul elev .
-Nu stiu ! Nu am numarat ! raspunde acesta etalandu-si zambetul lui tamp .
-Avand in vedere ca e prima zi dupa vacanta te iert , dar data viitoare te trimit la detentie ! il informeaza domnul Cha .
Elevul , pe numele sau Park Chanyeol se duse in banca sa . Era colegul de banca a lui Jinwoo fiind un tip cu simtul umorului dezvoltat cu mintea mereu pe alta planeta ...si totusi facea parte din elita liceului ...
Domnul Cha incepe sa faca prezenta , iar dupa ce incheie cu aceasta si cu prezentarea programului de meditati ce il avem cu el dupa ore acesta pleaca din clasa . Insa se intorsese imediat , de data aceasta insotit de o fata care purta uniforma scolii , cel mai probabil era un elev nou transferat .
Jinwoo se uita cu atentie la noua fata care ii se parea foarte cunoscuta si isi amintise ca a intalnit-o in vacanta de primavara, iar daca nu o confunda aceasta locuia pe aceeasi strada cu el .Dirigintele o prezenta pe noua fata si apoi o trimise sa stea in banca alaturi de Youngjae tocilarul clasei , care oricat invata nu reusea sa fie printre primi 10 elevi din clasa .Noua eleva se duse la locul indicat de profesor , iar toti baieti si-au intors capul dupa ea .
-Aveti grija sa nu va rupeti gatul ! spune dirigintele amuzat si iese din clasa lasandu-i liberi pe elevi.
Unii dintre baieti s-au dus imediat la banca noii fete pe care o chema Ji-Eun . Tanara era politicoasa si vorbea frumos cu ei . Avea parul negru si o fata foarte alba , ochii negri mari si nasul mic . Pentru uni era perfecta . Jinwoo se multumise doar sa o privesca din banca lui care se afla pararel cu a ei . Pe langa Jinwoo alti ochii o priveau pe Ji-Eun si acei ochii ii apartineau lui Iron care vazuse in ea noua lui victima . De cum a intrat a inceput sa il enerveze pentru simplu fapt ca pe fata ei se citea inocenta si gingasia . Ura aceste lucruri si era sigur ca in curand aceasta fata nu va mai parea o asa inocenta . In mintea lui concepea un plan prin care sa o umileasca pe noua lui colega ...
Orele treceau repede si venise si ora la care luau pranzul . Majoritatea mergeau la cantina liceului sa manace . Jinwoo si Chanyeol se asezasera la o masa , iar Jinwoo se uita dupa Ji-Eun cu gandul de a o invita sa li se alature lor . Undeva mai intr-un colt si Iron se uita dupa noua fata si o gasise . Tocmai isi luase tava cu mancare si se indrepta catre o masa . Iron se apropie de ea si ii rastoarna tava cu mancare pe noua ei uniforma .
-Cere-ti scuze ! ii spune Ji Eun uitandu-se drept in ochii lui .
-Nu vreau ! raspunde Iron taios .
-Am spus sa iti ceri scuze ! repeta Ji Eun inca o data .
-Ti-am spus ca nu vreau ! tipa Iron furios la ea chiar ridicand mana sa o loveasca , dar Jinwoo a prins-o la timp . Iron vazand gestul necugetat a lui Jinwoo vru sa il loveasca pe acesta , dar vocea pitigaiata a ''vrajitoarei '' il intrerupse .
-Domnule Jung , cred ca nu ai fost de mult pedepsit ! spune directoarea apropiindu-se de ei .
Iron nu zicea nimic si doar il privea pe Jinwoo cu ura apoi pe Ji Eun care era atenta la directoare .
-Domnule Jung vei merge in sala de detentie dupa ore ! Iar tu dute cheama ingrijitorul sa vina sa curete locul acesta ! spune ea unui elev din anul II . Iar tu in biroul meu ! ii spune directoarea lui Ji Eun , iar aceasta o urmeaza in liniste .
Dupa ce ''vrajitoarea '' pleaca . Iron se aproprie de Jinwoo soptindu-i .
-Tocmai i-ai semnat sentinta la tortura zilnica bietei fete ! Mai bine era daca nu te bagai ! il amenita Iron dupa care pleaca si acesta impreuna cu Kai , iar Kris ramanad in urma .
-Hmm ...se pare ca se anunta o furtuna mare in acest liceu ! Lucrurile vor deveni mai interesante ! concluzioneaza Kris apoi iese si el din sala de mese ...
PS : In imagine il aveti pe Jung Hunchul / Iron :3
CITEȘTI
Bounce
Teen Fiction''-Este amuzant cum am ajuns sa ma indragostesc tocmai de tine , fata pe care doream atat de mult sa o fac sa sufere . Si acum am ajuns sa imi doresc sa te protejez ! Cred ca am innebunit , nu crezi ? '' (Iron/ Jung Hunchul )